Soud ohledně děti se blíží

Anonymní
18.11.19 09:54

soud ohledně děti se blíží

Ahoj. Nedávno jsem psala, že jsem rozvedená, mám 2 děti (2 a 5)a zatim společnou péči. Já a exmanzel žijeme ve stejném městě, ale každý jinde. Z předchozího vztahu mám ještě 12 letou dceru.Deti žijí semnou a já i děti zde máme hlášeny trvalý pobyt.Ex mi oznámil, že se stěhuje do svého rodného města,120 km odsud a chce zažádat o svěření děti do jeho péče. Já jsem již pres mého právníka zažádala o svěření děti do své péče. Soud se už blíží a já mám strašný strach, že by získal děti do jeho péče on a já bych je viděla třeba jen jednou za 14 dní. Jsem z toho nešťastná a ve stresu. S mladším synem jsem stále na RD a starší je předškolak. Mají zde kroužky školku zázemí. Pěkný vztah i se svojí starší sestrou. Já jsem s nima prakticky denně. Ex si je bere jen 1-2 týdne vždy večer a ráno pro ně jedu protože musí do práce a pak ještě každý druhý víkend, ale to vždy jedou k jeho rodičům. V době manzelstvi mu tam rodiče koupili barák a brzo bude zrekonstruovaný. Pořád mi říká, že on to určitě vyhraje protože bude mít barák zatímco já jsem v nájmu. On bude mít pracovní dobu od rána do večera a o mladšího syna by se starala jeho máma. Je vůbec možné aby se o děti staraly prarodiče, když mají mámu? Prominte, že se na to ptám pořád dokola a že pořád píšu na toto téma, ale opravdu mám strašný strach ze dostane děti do péče on a já už je neuvidím.

• Citovat
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
67029
18.11.19 09:58

Hele a proč furt zakládáš nové diskuze? Myslíš, že ti někdo napíše něco nového objedvního, zaručí ti, že děti dostaneš do péče? Odpovědí jsi dostala dost. Záruku ti nikdo nedá, bohužel opatrovnická justice je kapánek nepředvídatelná. Máš právníka?

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Anonymní
18.11.19 10:10

@Lama Lama ano psala jsem že jsem přes právníka požádala o svěření děti do své péče.

• Citovat
  • Nahlásit
Anonymní
18.11.19 10:11