Poradna duly
Jana Čurdová
Ahoj
Taky bych se ráda přidala… Tp vychází na 19.8. To by bylo druhé přesně o 3 roky
. Teď bych měla být v 5tt.
@cathrine025 jj, taky tak, po jízdě autobusem trošku blbě, ale nic závratného zatím, jen tlak v podbříšku a u čůrání takový jakoby plný pocit v podbříšku, stejné jako u dcery to bylo
@verusav Jj, tak na záchod taky lítám častěji a dnes teda navíc trošku píchání pravo u pupku, tak uvidíme co z toho bude.
Přeji hezký večer.
V Pátek zjištěn pozitivní těhotenský test. V pondělí se jdu objednat k doktorovi. Těď už jen vyřešit co s prací… Předpokládaný termín porodu 16.8.2016
@verusav píše:
@majda234 gratuluji, kde pracujete?
pracuji jako obchodní asistentka ve firmě TOI TOI
. A ty?
Děvčata pracuji jako kontrolorka kvality textilních látek v jedné firmě
@Naty85 píše:
pracuji jako obchodní asistentka ve firmě TOI TOI. A ty?
Tak to byl neměl být problém, najít po dobu mateřské zástup, jak dlouho chceš zůstat v práci? Já učím ve školce
, naštěstí v soukromé, tka to není takový záhul, chci zůstat až do mateřské, jestli to půjde
@verusav píše:
Tak to byl neměl být problém, najít po dobu mateřské zástup, jak dlouho chceš zůstat v práci? Já učím ve školce, naštěstí v soukromé, tka to není takový záhul, chci zůstat až do mateřské, jestli to půjde
V práci bych chtěla zůstat co nejdéle. No zástup už budu muset řešit na konci ledna, protože v sezóně, což už je pro nás konec března, bych toho člověka nic nestihla naučit. Bude mít na to 2 měsíce se to naučit. Jen doufám, že to šéf nenechá na poslední chvíli a nepřijme za mě člověka až někdy koncem dubna, to by mi asi hráblo
. No u nás právě ten záhul začíná začátkem dubna a končí to až koncem října…prostě masakr.No musím to zvládnout, nic jiného mi stejně nezbývá
.
Ahoj holky, můžu se k Vám přidat? poslední ms 7.11., pozitivní test byl 4 dny před ms, a 16.12 v 8 jdu k doktorovi, termín porodu podle tabulky 13.8:-)