Televize v záruce 2roky

19.1.20 19:57

Televize v záruce 2roky

Dobrý den dnes jak jsem otevírala dveře do ložnice měla jsem otevřené okno a byl vítr a televizi máme vedle okna ???? jak jsem otevřela dveře tak okno se otevřelo z průvanu a přímo do televize a komody a televize spadla na zem na rohu je prasklina a jde zapnout ale není obraz jsou tam jen čáry ???? chci se zeptat jestli se dá něco dělat když je v záruce ještě 2roky máme ji pouze 2mesice ???? nemám žádné zkušenosti stalo se to po 1 předem děkuji

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
18939
19.1.20 19:58

Ale na tohle se záruka nevztahuje. Jedině, že byste měli nějakou pojistku na blbost, pojistku domácnosti a tam něco takového bylo…

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
2005
19.1.20 19:59

Ne na toto reklamaci neznají protože jde jasně poznat že je tv poškozena pádem či úderem. Prodejci nejsou hloupí. Jo kdyby třeba nesla zapnout, nebo nešel obraz to je jiná. Takto bohužel. Je to vaše zavinění na to se reklamace nevztahuje

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
2005
19.1.20 20:00

Oprava ne reklamace ale záruka se ba vlastní zavinění nevztahuje

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
4264
19.1.20 20:01

Na tohle se záruka nevztahuje. Ani kdyby jsi měla pojištění odpovědnosti. Máš prostě smůlu :(

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
8630
19.1.20 20:03

Tohle na reklamaci není. Reklamace se na toto nevztahuje.
A bude to na vyhození. Oprava bude drahá, pomalu se vyrovná ceně nové televize.
Kamarádka řešila nedávno to samé.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
8643
19.1.20 20:03
@Deniiiskay píše:
Dobrý den dnes jak jsem otevírala dveře do ložnice měla jsem otevřené okno a byl vítr a televizi máme vedle okna ???? jak jsem otevřela dveře tak okno se otevřelo z průvanu a přímo do televize a komody a televize spadla na zem na rohu je prasklina a jde zapnout ale není obraz jsou tam jen čáry ???? chci se zeptat jestli se dá něco dělat když je v záruce ještě 2roky máme ji pouze 2mesice ???? nemám žádné zkušenosti stalo se to po 1 předem děkuji

Nechat opravit v servisu na vlastní náklady, nic víc.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
874
19.1.20 20:04

Leda byste měli TV pojištěnou. A předpokládám, že oprava se ani nevyplatí :think:

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
3379
19.1.20 20:40
  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
9209
19.1.20 20:45

Co ty lidi dneska nevymysli :palec:

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
10962
19.1.20 21:15
@JancaS84 píše:
Co ty lidi dneska nevymysli :palec:

Já teda taky docela zírám :think:

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
20776
19.1.20 21:34

Pokud jste platili prodlouženou záruku nebo pojištění při koupi, tak máte na bezplatnou opravu nárok. Pokud ne, klasická odpovědnost za vady se na to nevztahuje. Projdi dokumenty, které máte ke koupi a také pojistku domácnosti. Některé pojišťovny nabízejí v balíčku pojištění domácích spotřebičů.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
14460
20.1.20 07:47

Ne, na to se reklamace opravdu nevzahuje 8o
Pokud se vám takové věci stávají často, možná bych uvažovala o pojištění proti blbosti.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
10962
20.1.20 09:09
@Janli píše:
Pokud jste platili prodlouženou záruku nebo pojištění při koupi, tak máte na bezplatnou opravu nárok. Pokud ne, klasická odpovědnost za vady se na to nevztahuje. Projdi dokumenty, které máte ke koupi a také pojistku domácnosti. Některé pojišťovny nabízejí v balíčku pojištění domácích spotřebičů.

Já myslím, že prodloužená záruka pokrývá jen vady, na které se vztahuje klasická 2letá záruka výrobce :think:.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
20776
20.1.20 09:30

@ivašot. ne nezbytně. Většinou lze ke spotřebičům dokoupit pojištění, které kryje i poškození vlastní vinou. Dost často se stává, že zákazník připojištění zaplatí aniž by věděl, co všechno je jeho součástí.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit

Váš příspěvek

Odesílám...

Další podobná témata podle názvu

Další témata z kategorie

Mohlo by vás zajímat

Mohlo by vás zajímat