Termín srpen/září 2008

Napsat příspěvek
Velikost písma:
23.6.08 14:33

Ahoj holky,
teď jen na rychlo.
Pusíku- proč doporučují to pití čaje z maliníku? Už jsem to taky slyšela v předchozím těhu, ale nikdy mě nenapadlo ho pít. Tak možná že to tentokrát taky změním.
Zatím pa holky- jdu léčit sebe i děti, protože jsme opět nemocní. Dneska jsem dala jen za lékaře 120kč. A ve čtvrtek a v pátek mě to čeká znovu.

No hrůza ty poplatky.

Tak papááááá Martina a spol :wink:

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
303
24.6.08 09:32

Ahoj holky :wink:

Tak tu dnes konečně zapršelo, včera a předevčírem tu byl pěkný pařák.
Holky já se ted jenom cpu jahodama a třešněmi ,byli jsme o víkendu u rodiču a jsem se tak nadlábla že jsem myslela že prasknu no prcek něl vitamínů až až.A melounu taky neodolám. :lol:

Taky jsem ráda že tu svámi můžu být a psát si svámi.

Marti ten čaj z malinového listí udajně usnadnuje porod ale o pití bylinkovích čajů je se lepší poradit s lékařem.
Jinak se brzy uzdrav a co se týče těch poplatků tak to je lepší nekomentovat.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
550
24.6.08 10:17

Krsáné ráno tak já dnes byla no posední krvi, a domluvila si předporodní kurzy, jdem s manžem oba na všechny 4 lekce už se moc těšíme :-)
budem tam chodit od 34tt.
Malíník se může pít celý těhu je velice dobrý jako prevence potratů, ale to jsem nevěděla. No a na konci těhu se pije právě proto že usnadňuje porod. Stejný učinek má i odvar ze Lněnéhé semínka, to je ovšem jen pro statečné 8O , dost slizkej hus . Posiluje svalostvo pánevního dna.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
24.6.08 10:19

Ahoj holky,
tak tady dneska taky zapršelo. Pršelo od noci až do rána asi do 9 hodin. Pak přestalo a už jsou i chodníky skoro suché, jak zas svítí sluníčko.
Ale snad nebude zase takový pařák jako byl teď ty poslední dny.

Plamínku, díky za info, ale ještě bych si o tom ráda něco přečetla, tak kdyby snad někdo o nějaké adrese věděl, tak napište. Díky. :wink: