Uhnízdění embryjek

Napsat příspěvek
Velikost písma:
25
26.5.10 19:44

Jsem tady nováček od včerejška. Jsem 12 den po ET a od 10 dne špiním je to takové růžové někdy i jako čerstvá krev, tak mám strach aby vše vyšlo. Dneska jsem to nevydržela a udělala si TT a byl negativní, tak jsem to i obrečela. Už jsem byla na IVF před 7 lety a mám dvojčátka kluky a s těmi jsem tyto problémy neměla. Mám strach, že to nevyšlo. TT jsem si podle doktota měla udělat až 2.6. tak to ještě zkusím a uvdiím, ale nevím jestli je ještě nějaká naděje. Jestli s tím máte někdo zkušenost budu ráda, když mi odpovíte.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
68
28.5.10 10:47

Peti, a kolik ti zaváděli embryjek?

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
25
28.5.10 12:05

Zaváděli mi 2 embryjka.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
1773
8.6.10 11:45
:lol: AHOJKY PETRO,mě taky zavedli 2 embrijka 31.5.2010 tak držím palce-at nám to vyjde. :hug:
Petra 2 píše:
Zaváděli mi 2 embryjka.
  • načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
ev
10.6.10 17:41

moje dvě zlata

AHOJTE JA MAM ZA SEBOU DVE NEUSPESNE ICSI JEDNU INSEMINACI A TED V UTERY JSEM PO KETU POPREVE ZAVADELI MI DVE ZLATA ALE MAM TAKY STRACH JAK TU VSICHNI PISOU TAK ME TAKY NEJAK DIVNE POBOLIVA BRICHO TAK SE MODLIM AT TO NIC NENI PONEVADZ MNZES MAM MIT AZ 22.6 JAKO ZE DOUFAM ZE HO MIT JZ DEVET MES NEBUDU TAK NEVIM JSEM UZ NA DNE PISNETE MI NEKDO NECHAM TU EMAILOVOU ADRESU DEKUJI A VSEM MNOHO STESTI PREJU

• Citovat
  • Upravit
1773
12.6.10 11:58

Ahoj Ev, já taky špinila 1 den-ted mám strach-že dostanu ms-protože mě často pobolívá podbříško-přesně jako každý měsíc. :nevim: V pondělí jdu na krev a tam se snad už konečně uvidí-jestli se mrnátka zavedené 31.5.drží. Musíme to vydržet-polehávej a bud na sebe opatrná.Pa a držim palce-at se chytnou mrnousci. :hug:

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
ev
12.6.10 12:21