Únor 2011

Téma je zamknuté a nelze do něj již dále přispívat

Velikost písma:
758
20.9.11 10:30

jo a tomuhle neuverite, tak ja jsem na matersky, chodim pracovat a smlouvu mam ted na VEDLEJSI pracovni uvazek a jak ted je maly nemocny, pondeli a utery tak ode mne chteji neschopenku protoze jsem mela jit do prace. Jsem uz toho fakt nastvana, z toho pristupu, problem to jao neni dr. mi to vystavi, vcera jsme tam byli, ale jde to vubec, a kdyz teda budu mit neschopenku, zaplati mi firma nemocenskou???To me ted napadlo, vzdyt jsem na matersky???

• načítám...
12429
20.9.11 10:39
koale píše:
*Kaspinka** tak jsem se hned poránu potěšila pohledem na fotečky, ta ve vaně a na míči je bomba. Neživilo tě před mateřskou focení? Nebo manžela? Já že jsou ty fotky tak umělecky provedený :potlesk:
Holky a jak se to album udělá? Já že bych si udělala průřez prvním půl rokem.
Jo a nechce se se mnou ještě někdo kamarádit? Já že bych vám taky trochu pošmírovala fotky :mrgreen:

Já jsem amatérský fotograf, manžel sice taky ale on teď fotí svatby,interiéry a různé akce co si kdo řekne:)
Přidám snad během dne fotky za poslední měsíc tak se pak zase nakoukni:)
To album máš na profilu tak si tam dej jen fotky:)

Žá-ba tak doufám, že to bylo poprvé a naposledy aby neměl nějakou hnusnou alergii :cert:

• načítám...
2578
20.9.11 10:50

holky prosím vás jak připravujete prckovi dýni?? koupila jsem jí a nevím jak ji udělat… díky moc :kytka:

• načítám...
12429
20.9.11 11:05

Jj, uvařím to se vším dohromady a rozmixuju:)taky je tu mám:)

• načítám...
1794
20.9.11 11:13

Hromnice no v malé to taky někdy chrčí, ale přitom na plicích nic neslyší tak třeba to nic nebude, ale kdyby to nepřešlo tak bych asi někam zašla. A zkus mu dát třeba čajík na nachlazení, ne?

• načítám...
9199
20.9.11 19:03

Kaspinko: pekne fotecky :palec: :palec: :palec: Benik je sikulka

• načítám...
2600
20.9.11 20:01