Utz snímek - má miminko dost plodové vody?

Anonymní
17.9.19 09:34

Utz snimek - má miminko dost plodové vody?

Ahoj holky, možná můj dotaz bude trochu zvláštní tak se dopředu omlouvám za hysterceni.
Včera jsem byla na kontrole v 16. tydnu, paní doktorka utz prý nedělá ale já si o nej požádala protože jsem chtěla fotku a zjistit zda už je vidět pohlaví.

Když utz dělala zarazilo me ze miminko bylo obecně strašně špatně vidět, i ona sama po brise tak nějak jezdila protože nemohla miminko zobrazit hezky cele poradne. Přišlo mi ze je tam strašně namackane a hlavně ze má malo plodové vody (vím ze nejsem odborník na utz, nechci dělat chytrou..), ani doktorka ale nic nerekla ze by bylo něco špatně.. Mimi se ani nějak nehybalo, kontrola srdíčka nebyla, DR jen jen udělala fotku a řekla ze to asi vypadá na holcicku ale ze má nozicky strašně u sebe tak těžko říct.

Chci se zeptat, vím ze takto ze snímku utz se nedá absolutně nic vyvodit, ale je možné ze tomu v daný okamžik nevěnovala pozornost a ze si toho nevšimla? Říkám si ze tak důležitou vec by přeci viděla. Už jen to ze většina snimku je hezkých, na 16 tydnu plodova voda a krasne vidět a v miminko. Ta moje fotka za moc nestojí a mimi mi tam přijde strašně zmackle, voda žádná.
Mám i vyšší tlak, Respektive ne furt spíše ve stresu ale normálně tak kolem 130/80. Mám strach aby to neovlivnilo průtok placenty.

Vím ze ne všichni lékaři dělají utz na 16 tydnu a dělají ho až ve 20, já jsem ale plasan. Navíc mám na 4 měsíc i malé brisko nebo spis skoro žádné…jestli i to není známka toho ze by bylo malo vody.

Nechce se mi tam zase volat a být otravna nebo za hypochondra tak se nejdřív ptám zde. Děkuji moc za názory a rady - foto utz prikladam.

• Citovat
  • Upravit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
14376
17.9.19 09:38