Už teď nebo ještě počkat?

20378
13.8.05 19:22

Už teď nebo ještě počkat?

Ahoj holky,
chci se zeptat - je mi 22, za rok plánujeme svatbu. Studuju vysokou, ale prostě na mě příroda nezapomněla a mě přepadly mateřské pudy. Ale tak intenzivní, že slintám nad každým kočárkem. Mám ještě rok do konce školy, ale znám spoustu holek, co otěhotněly ještě na škole. Jak se na to díváte? Máte některá stejnou zkušenost? Považujete za něco nenormálního, aby měla holka dítě už ve 23??? :?

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
Napsat příspěvek

Reakce:

Anonymni
13.8.05 19:28

věk na mimi

Ahoj Kytko007!
Chtít mimi v 23 letech určitě není „divné“. Ale z vlastní zkušenosti(končila jsem vysokou cca v 25 letech) bych asi počkala. Měla jsem 1. dítě ve 30 letech a dnes si říkám, že to bylo akorát. Taky mě to na VŠ " bralo",ale dnes vím ,že na VŠ se má studovat a užívat si -v tom dobrém slova smyslu, protože po narození dítěte i když je to nádherné, spousta věcí končí. Já osobně si moc nedokážu p¨ředstavit , že bych vystudovala třeba 2 ročníky s dítětem- samozřejmě záleží , co studuješ, jaké by bylo mimi a jaou máš podporu…
SARA

• Nahlásit
  • Citovat
493
13.8.05 19:30

Jestli cítíš, že to mimi chceš, určitě do toho jdi. Mám kamarádku, která si mimi pořídila po prváku a vejšku (za podpory rodiny) v pohodě zvládla.

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
2114
13.8.05 19:37

Ahoj, ja mela prvni dite ve 20letech, druhe ve 26letech. Ja osobne bych na 30let urco necekala. A skola? Druhy dcerce je 6m a ja zdarne v kvetnu dokoncila I. rocnik SS (dalkove). Vubec se niceho neboj, s detma skoro nic nekonci a zas takove omezeni to neni. Jo a pri prvnim mimi sme nebyli manzele a pred pocetim druheho sme se vzali. Sany.

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
Anonymni
13.8.05 19:45