Zaměstnání v těhotenství

8
11.12.19 13:23

Zaměstnání v těhotenství

Ahoj, prosím chtěla jsem se zeptat jsem druhý měsíc v těhotenství a momentálně pracuju jako servírka. Bohužel se hospoda po novém roce na 3 měsíce zabít a kvůli rekonstrukci, slíbil mi že pro mě bude mít jiné místo. Bohužel mi včera řekl že pro mě nic nemá. Tim pádem si musím sehnat něco jiného. Prosím poraďte mi kam vezmou těhotné. Ústecký kraj.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
3276
11.12.19 13:33
@Nikol204 píše:
Ahoj, prosím chtěla jsem se zeptat jsem druhý měsíc v těhotenství a momentálně pracuju jako servírka. Bohužel se hospoda po novém roce na 3 měsíce zabít a kvůli rekonstrukci, slíbil mi že pro mě bude mít jiné místo. Bohužel mi včera řekl že pro mě nic nemá. Tim pádem si musím sehnat něco jiného. Prosím poraďte mi kam vezmou těhotné. Ústecký kraj.

skoro kamkoliv, pokud jseš ve 2. měsíci, tak to na pohovoru neříkej :-) s trochou štěstí se ti to podaří skrýt do konce zkušebky ;)

třeba práce v obchodě by nemusela být fyzicky náročná, pokud to teda není obchod, kde budeš tahat 20 kg, popř. práce na recepci, ve vrátnici, v callcentru ;)

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
6932
11.12.19 13:34

Tak záleží jakou máte smlouvu. Normálně je to jeho problém, že chce rekonstruovat. Může vás nechat doma s 60% platu nebo ukončit poměr a dát vám odstupné.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
8
11.12.19 13:43

@Cenarius já tu jsem na černo a jsem na úřadě vedená divné je i to že mi dal příslib že u něj od března nastoupím na smlouvu.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
3276
11.12.19 13:46

@Nikol204 tak pokud to máš bez smlouvy začni hledat práci hned a v té hospodě můžeš skončit ze dne na den, jakmile budeš mít něco nového…

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
25707
11.12.19 15:47
@Nikol204 píše:
@Cenarius já tu jsem na černo a jsem na úřadě vedená divné je i to že mi dal příslib že u něj od března nastoupím na smlouvu.