Zřízení hlídacího centra/skupiny pro děti

33
11.11.20 10:55

zřízení hlídacího centra/skupiny pro děti

Dobrý den,
ráda bych se s vámi podělila o můj nápad/vizi, s tím že pokud je tady maminka ( či kdokoli jiný), velmi ocením vaše rady a zkušenosti.
Pomalu mi končí RD, jsem učitelka mš a přemýšlím, že bych chtěla začít podnikat - založit hlídací centrum pro děti od 3 let. Jednalo by se předpokládám o dětskou skupinu, která by fungovala v odpoledních hodinách, v rozmezí např. 13:00 - 19:00. Vzhledem k tomu, že jsem učitelka, ráda bych utvářela kreativní program ( malování, keramika, zpěv apod)
Bohužel jako učitelka plán a koncept mám, jako podnikatel vůbec. Vím, že si musím zařídit živnostenský list, kontaktovat hygienu ( nemám v plánu stravování, pouze rychlovarná konvice na přípravu čaje, mikrovlnka…), ovšem vůbec netuším jak mám začít.
Běháním po úřadech, nebo si dělat osobní průzkum trhu, jestli by vůbec byl zájem? Jaká by měla být počáteční investice?
Koukala jsem, že podobné téma zde již bylo zavedeno, ale jednalo se o mateřské centrum, nebo soukromou mš a to je trošku něco jiného.
Je zde někdo, kdo by mi věnoval trochu času na zpětnou odpověď? Podotýkám, jsem z Prahy, pokud by měl teoreticky někdo zájem se na mým plánu spolupodílet, budu strašně moc ráda. děkuji :kytka:

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
3439
11.11.20 11:24

Nejdřív bych si udělala průzkum trhu a rozpočet, kolik dětí bys vůbec zvládla a za kolik peněz na hodinu - paušál nebo jen občas? to je dost rozdíl.. co nemoci? dětí a tvoje? jak bys řešila záskok za sebe? svačinu děti s sebou? když se nakazí? zavolala bych si na hygienu a našla si příslušné předpisy, jde v podstatě o dětskou skupinu… na netu spousta odkazů… proč ne dopo? kdo ti bude odpo a večer děti dávat? jako mamky co si jdou zacvičit/nakoupit? jak často..? to bych měla strach, že se nevyplatí..
lepší je mít „kmenové“děti ala školka s paušálem.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
3439