A je to doma!!! :)

Napsat příspěvek
Velikost písma:
187
18.1.16 15:09

@Digi20 Jenže ty jsi ve zkušební době, takže pokud je mi známo, tak tě zaměstnavatel může vyhodit z jakéhokoliv důvodu… ale nejsem v tomto odborník… samozřejmě pokud tě vyhodí, tak neřekne, že je to kvůli tomu, že jsi těhotná, ale vlastně může říct téměř cokoliv - například, že s tebou není spokojený, že práci odvádíš špatně atd…

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
1828
18.1.16 15:11

@Jity-lovies a taky nemusi rict vubec nic ;)

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
160
18.1.16 15:12

Ach jo…tak já budu jen čekat…děkuju za info

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
1828
18.1.16 15:14

@Digi20 neni zac, mrzi me, ze ti nemuzu rict neco povzbudivejsiho. Nejsem odborník, ale rekla bych skoro s jistotou, ze ve zkusebce muze byt prac. pomer rozvazan i s těhotnou.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
187
18.1.16 15:15

@sisk Opravdu? Já si myslela, že zaměstanec ve zkušební lhůtě může odejít bez udání důvodu, ale zaměstnavatel důvod uvést musí - na požádání zaměstnance, pokud by ho zaměstnanec výslovně uvést nechtěl, tak uvádět nemusí ani zaměstnavatel… ale je fakt, že já se v tomto moc neorientuji :nevim:

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
59398
18.1.16 15:20

@Digi20 gratuluju k těhu ale moc s prodloužením nepočítej. nastoupila si víceméně už těhotná a jen blázen by tě smlouvu prodloužil. mateřská pak proplatit dovču, držet místo? nevěřim ;). ted tě může vyhodit kdykoliv, stačí že tě bude zle a nebudeš tak rychlá, důvod se najde vždy :?

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
119
18.1.16 15:23
@Digi20 píše:
@Jity-lovies @sisk a co ty řeči o tom, že nemůžou vyhodit těhotnou ženskou, která má smlouvu na dobu neurčitou? :/ to jsou vše jen lži?

Lzi to nejsou ale pokud ti prave ted bezi zkusebni doba 3 mesice tak te muzou vyhodit bez udani duvodu. Tak to proste chodi…bohuzel

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
8112
18.1.16 15:23