Ashermanův syndrom

Napsat příspěvek
Velikost písma:
ashermanka
2.1.13 12:35

Ahoj holky, taky všechny zdravím v novém roce a snad bude pro nás zatím netěhotné úspěšnější než ten minulý a těm ještě těhotným a maminkám přinese spoustu radosti z narozených miminek!

Moris
Sláva, že se konečně na něco přišlo! Já tomu teda nerozumím, ale to bylo tak komplikovaný na to přijít? Špatná krevní srážlivost se snad pozná i z obyčejného rozboru krve, ne? No nechci bagatelizovat, nejsem odborník, ale že tě doktoři nechají projít takovým trápením, doženou tě i k dárcovským embryím, a pak se najde taková základní věc, která je špatně… Asi to je to, co jsem tady už někomu psala, že za některé špatné konce těhotenství může právě „odmítání“ plodu tělem matky, které se děje na úrovni krve a proto se po opakovaných nevysvětlených potratech má dávat už od začátku těhotenství ten miniheparin, jen to málokterý doktor ví… Tak snad je tohleto tvůj případ a tím se to vyřeší a už to konečně klapne!!! Držím palce!
U nás se zatím bohužel nic neděje.. Je to zvláštní, dokud člověk bojuje se srůstama, tak se těší, až přijde na to plození, že už tu nejhorší část bude mít za sebou a že to pak už nějak dopadne, ale když teď na to přišlo, tak teprv zjišťuju, že je to snad ta nejnejistější část celého toho „procesu“, vždycky strašný zklamání a pak zase upínání se k tomu, že určitě příště. Mám pocit, že víc „naproti“ tomu už jít nemůžu, že je to snad jen o náhodě, že jednou se to do toho správnýho místa už zavrtat musí, ale pak ty hrozný myšlenky, že už to třeba nikdy nevyjde… A do toho ty rádoby útěšný řeči těch kdo to vědí, ale ničím takovým si neprošli, jako nesmíš na to myslet, musíš být trpělivá, nesmíš chtít všechno hned, jedno dítě už máš, tak přece o tolik nejde(!)… už jsem na to alergická a vlastně to nemám s kým sdílet, protože fakt NIKDO kromě nás ale VŮBEC neví, jaký to je…