Dítě 7 let nechce chodit do školky

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu

terbucha
Kecalka 105 příspěvků 11 inzerátů 09.11.18 14:25
Dítě 7 let nechce chodit do školky

Dobrý den chtěla bych se zeptat co mám dělat když moje skoro 7 léta dcera najednou nechce chodit do školky brečí ráno odpoledne večer a zase ráno a pořád do kola že nechce jít do školky jsem zoufalá učitelka tvrdí že se jí nic nestalo a neví proč ale mě to normální neprijde

Stránka:  1 2 3 4 5 6 7 Další »
Reakce:

Alušáček
Závislačka 3192 příspěvků 09.11.18 14:26

@terbucha Možná tam nechce proto, že sedmileté dítě do školky nepatří, třeba se tam nudí..

lucije28
Ukecaná baba ;) 1570 příspěvků 09.11.18 14:27

taky se mi zdá, že v 7 letech by měla být v 1. třídě /pokud k tomu tedy není zvláštní důvod/ :think:

Keyllah
Echt Kelišová 9495 příspěvků 09.11.18 14:28
@terbucha píše:
Dobrý den chtěla bych se zeptat co mám dělat když moje skoro 7 léta dcera najednou nechce chodit do školky brečí ráno odpoledne večer a zase ráno a pořád do kola že nechce jít do školky jsem zoufalá učitelka tvrdí že se jí nic nestalo a neví proč ale mě to normální neprijde

7 letá do školky? :think: bych ji řekla, že potřebuješ vědět, proč tam nechce a proč pláče. V 7 letech už by ti měla být schopná normálně odpovědět. Pokud by neodpověděla, tak se nedá nic dělat, bude tam muset jít.....

Keyllah
Echt Kelišová 9495 příspěvků 09.11.18 14:29
@Alušáček píše:
@terbucha Možná tam nechce proto, že sedmileté dítě do školky nepatří, třeba se tam nudí..

tam se nudí i moje 5letá předškolajda, trnu, aby jí nedali odklad, protože další rok už bych asi nedala.....

Alušáček
Závislačka 3192 příspěvků 09.11.18 14:32
@Keyllah píše:
tam se nudí i moje 5letá předškolajda, trnu, aby jí nedali odklad, protože další rok už bych asi nedala.....

O odklad si žádá rodič ne? Nikdo ho jen tak dítěti nedá… :)

terbucha
Kecalka 105 příspěvků 11 inzerátů 09.11.18 14:34