Program Adobe Dreamweaver - úplné základy

5664
14.2.11 16:14

Dreamweaver - úplné základy

Dobrý den,
prosím, neumíte někdo v Dreamweaveru? Právě jsem si jej pořídila a hledám úplně všude, už jsem prolezla snad celý net, ale všude jsou rady a návody už pro „zkušenější“. Já ale potřebuji úplný základ. Jak vůbec začít. Nevím, koho bych se zeptala, tak to zkouším tady.
Děkuji předem

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
16136
14.2.11 16:18

asi nejakou učebnici od Adobe? nebo pokus, omyl :mrgreen:

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
5664
14.2.11 16:22

Hmmm, asi to bude nutný. Já jsem právě v plno věcech samouk (pokus - omyl). V mém DW jsem se o to pokoušela už několikrát, ale bez úspěchu. Prostě jsem úplný ale úplný laik a nevím, jak začít. Koukala jsem právě na návody na Adobe.com a tam už řeší věci, ke kterým se nemám ani šanci dostat. Hlavně moje IT angličtina je docela mizerná, takže s tím fakt bojuju.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
16136
14.2.11 16:23

no v těch větších knihkupectvich maji docela kvalitni ucebnice. ja bych to prubla. ja umim jen photoshop, illustrator a indesign, takze neporadim… :nevim:

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
PetkaK
14.2.11 16:50

Já když jsem se musela v práci naučit s Adobe produkty (photoshop, illustrator, dreamweaver) tak mi pomohly jedině přímo jejich nápovědy - viz konkrétně dreamweaver tady http://help.adobe.com/…/10.0_Using/

• Citovat
  • Upravit
16136
14.2.11 17:01

ja sem teda se zatim vše naučila za pochodu a sama. Ale ten dreamweaver je asi težší. na flash bych si sama taky netroufla. nevim jak jsi na tom financne, jestli to potrebujes do prace atd, ale co skoleni? nam ho zamestnavatel proplati kdyz si nejake vyberem :palec:

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
5664
14.2.11 17:53