Hysteroskopie. Co říct v práci?

89
1.11.15 05:40

Hysteroskopie. Co říct v práci?

Holky, co to máte za sebou - velká prosba - co jste říkaly v práci? nechci jim říkat pravdu, proč jdu na zákrok, máme kolektiv takový,,přátelský,, ale nechci se jim s ničím svěřovat, ono hlavně nadřízená si chce pořád o něčem povídat…
Jinak bude to ambulantně, na propustce bude gyndr razítko…

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
1112
1.11.15 06:25

Nemáte sickday? Nebo si vezmi dovolenou? Nebo proste jen jdes na rocni prevenci, co na tom? A opravdu je nadřízená taková pipina, že se tě bude vyptávat, proč jsi byla na gyndě, případně to řešit s kolegy?

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
33005
1.11.15 07:19

@zloba89 Proč bys jim neco říkala? Jdu k doktorovi a nazdar bazar. Víc říkat nemusíš.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
1086
1.11.15 07:40

@Aghata píše Já když jsem dala účetní propustku s razítkem z gyndy, tak okamžitě po celé firmě rozhlašovala, že jsem určitě těhotná,. Takže bych si asi vzala dovolenou nebo sick day.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
365
1.11.15 08:01

No já teda nevím, ale hystereskopie je docela dost velký zákrok, to se přece nevyřeší za jeden den. :think:

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
365
1.11.15 08:05

Tak beru zpět, popletla jsem si to z hysterektomii. Jinak bych také nic nevysvětlovala a vzala si dovolenou.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
2038
1.11.15 08:06
@Helca729 píše:
No já teda nevím, ale hystereskopie je docela dost velký zákrok, to se přece nevyřeší za jeden den. :think:

Jo jo vyřeší. Já ležela v nemocnici a žensky vždycky ráno přišly a po pár hodinách šly domů. Jak jim pak bylo ale nevím. Já třeba po nárkoze blila 2 dny :D

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
2038
1.11.15 08:08

Taky bych si vzala dovolenou a nic nevysvětlovala. Pozor ale na to, abys to opravdu nikomu neřekla. Stačí jeden člověk a ví to ve firmě každý :D

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
7312
1.11.15 09:51