Jak často cvičit zadek?

33
6.4.18 17:31

Jak často cvičit zadek?

Jelikož se blíží léto a s tím i plavky tak jsem si řekla, že bych mohla začít se sebou něco dělat. Takže otázka zní jak často cvičit zadek aby byly výsledky co nejlepší. Ps: cvičím video účinné cviky na zadek od Péti Elblové :palec:

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
307
6.4.18 19:04

Já třeba cvičím 2-3× týdne a to už přes rok s půl :D Ale důležitá je hlavně strava, aby mělo z čeho růst :)

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
33
6.4.18 19:25

@AnetVV a myslíš že je důležité si kupovat např. protein. Možná blbá otázka :mrgreen:

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
35461
6.4.18 19:37

@kajka12345 Cvičit klidně každý den třeba 10 minut. Záleží na tom, jestli chceš cvičit pouze na zpevnění zadku nebo kombinuješ s jinými typy cvičení. Protein si nemusíš určitě kupovat - dostatek bílkovin je v normální stravě, v mase, luštěninách, mléčných výrobcích, vejcích…

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
33
6.4.18 19:45

@Tiger-lily Právěže se zbytkem těla jsem spokojena jenom ten zadek není to co bejvál :(

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
3654
6.4.18 19:57
@Tiger-lily píše:
@kajka12345 Cvičit klidně každý den třeba 10 minut. Záleží na tom, jestli chceš cvičit pouze na zpevnění zadku nebo kombinuješ s jinými typy cvičení. Protein si nemusíš určitě kupovat - dostatek bílkovin je v normální stravě, v mase, luštěninách, mléčných výrobcích, vejcích…

S tím nesouhlasím. Určitě není vhodné cvičit každý den jednu partii. Tak to prostě nefunguje. Hlavně ani nevíš, jak zakladatelka jí. Třeba jí ty bílkoviny opravdu chybí.

Zakladatelko:
Stáhni si kalorické tabulky, zapisuj si jídlo. Na netu si spočítej BMR-je na to vzorec. Do aplikace si ho můžeš zadat ručně. Většina žen nedosahuje denní dávky bílkovin. Naopak, hodně tuku a sacharidů.

Jestli chceš zpevnit zadek, zaměř se na stravu a na cvičení jako celkové. Půjde to pak rovnoměrně všechno hezky zpevňovat. A cvičit můžeš klidně i jednou týdně. Pokud ho pořádně zrušíš na 3dny, stejně ti cvičit nepůjde. Nejhorší co je, jsou výzvy na netu-dřepovací.

Taky je rozdíl, zda cvičíš ve fitku nebo doma.. :kytka:

A k proteinu, vyber nějaký 80% a výš..ty 90 nejsou teda už tak dobré. Je to doplněk stravy, výživa svalů, ale nečekej, že ti to po něm poroste. Krásný pevný zadek je záležitost cvičení v letech, určitě ne měsíc :-)

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
15542
6.4.18 23:23

Otazka je jestli chces na zadku zhubnout ci ho pomoci svalu „zakulatit“. To prvni je jednodussi a lze dosahnout v kratsi dobe, budovat svaly to je beh na dlouhou trat. A ty proteiny stoji za to si zpocitat. Alespon orientacne, jestli jich mas dost, opravdu hodne casto zeny nemivaji dostatek.
Pokud chces budovat svalovinu, jako nejcastejsi chybu vidim v tom, ze to cviceni se musi delat (at uz jakekoliv) do unavy, idealne tak, aby sis u poslednich cviku rikala, ze ten posledni uz nedas, proste makat na doraz…jak ja casto vidim v posilovne (hlavne) zeny, ktere delaji sety treba o 30opakovani, ocividne zcela bez unavy pak maji dlouhou pauzu a pak zase 30opakovani „niceho“, nektere u toho ctou z telefonu…vzdycky me napadne, kolik ma nekdo volneho casu, ze s nim muze takhle plytvat, protoze nic jineho to neni :roll: :lol:

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
5342
6.4.18 23:50

Tak to je dobrá diskuse. Já mám zas opačný problém. Hubnu a jako hodně mi zhubnul i zadek:( Potřebovala bych aby se zakulatil a dál na zadku nehubla:(( Chci ještě 5 kg a takhle z něj budu mít placku :,(

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
33
8.4.18 19:10

Chtela bych zhubnout i poté zakulatit

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit

Váš příspěvek

Odesílám...

Další podobná témata podle názvu

Další témata z kategorie

Reklama