Ex přestal komunikovat

Napsat příspěvek
Velikost písma:
1.11.13 12:48
@kamillka2 píše:
Teď jsem šla od právníka, se jen poradit. dítě je jeho, jak bylo pocato je fuk. tím že šel na IVF potvrdil otcovství v RL být nemusí!…uf, takže soudu se vyhneme. pokud nebude platit porušuje zákon. teď mu jen musím něžně vysvětlit že ma platit. na byt ma nárok..protože tam máme trvale bydliště. divil se že ho nechci dat k soudu… jsem ráda že to tak je..takže ho nemusím ani přemlouvat do zapsání RL…protože mám papíry z IVF

to, že někdo podstoupí IVF ještě nemusí znamenat, že je otcem dítěte, jde o vyvratitelnou domněnku, protože i tak může být otcem jiný muž, což nelze vyloučit, takže i když máš to potvrzení neznamená, že nemůže dojít k určování otcovství jinou cestou, než je dobrovolné zapsání do RL či potvrzení o podstoupení IVF, ale to už by záleželo na něm, jak se k tomu postaví. V jeho případě nezpochybňuje otcovství, takže tohle asi řešit nebudeš muset.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
31010
1.11.13 12:49
@kamillka2 píše:
Teď jsem šla od právníka, se jen poradit. dítě je jeho, jak bylo pocato je fuk. tím že šel na IVF potvrdil otcovství v RL být nemusí!…uf, takže soudu se vyhneme. pokud nebude platit porušuje zákon. teď mu jen musím něžně vysvětlit že ma platit. na byt ma nárok..protože tam máme trvale bydliště. divil se že ho nechci dat k soudu… jsem ráda že to tak je..takže ho nemusím ani přemlouvat do zapsání RL…protože mám papíry z IVF

Jaky zakon v pripade neplaceni porusuje, kdyz nemate dohodu o alimentech ani nic soudne daneho? A proc ma na byt narok?

Příspěvek upraven 01.11.13 v 12:49

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
26442
1.11.13 12:49

Na byt mám nárok, protože tam máme trvalé bydliště

to se hluboce mýlíš. já mám trvalé bydliště v podnájmu, ale rozhodně to neznamená, že na ten byt mám nárok. Byt není můj, je pana domácího a nárok na něj opravdu nemám.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
66866
1.11.13 12:51
@neumisa píše:
@kamillka2