Jak žít reálnější vztah?

Anonymní
11.4.20 15:33

Jak žít reálnější vztah?

Ahoj ženy, chtěla bych znát nějaký názor nebo třeba radu. Mám několikaletý vztah, prošli jsme si pauzou, ale zůstali jsme spolu nadále a překonali to. Aktuálně trávíme karanténu každý u našich, ačkoliv máme vlastní 2KK byt. Jde o to, že já ještě studuji, přítel už ne, a ačkoliv máme vlastní bydlení, jsme naučení z dob studií, že jsme tam byli poslední roky jen na pár dní a pak domů k našim. To ale pokračuje stále a mně to trochu ubíjí. Takže ačkoliv ve společném hnízdě partner provádí stavební upravy a snaží se, cítím, že to není opravdový a že i kdybych se stavěla na hlavu, tak on (za normální situace nekoronaviru) prostě v pátek odjede za rodinou, která je na něj fixovaná. Prostě mě přijde, že to je celé takové neopravdové. Mluvili jsme o tom milionkrát, akorát se pohádáme, a skončí to u toho, že on mi slíbí, že tam „Se mnou třeba vydrží vkuse 4 týdny“, ale takhle to já nechci. Co to je za vztah, když vám něco takového musí slíbit? Já jsem třeba taky závislá na vztahu s mamkou, ale když řeknu, že nepřijedu, je to OK. To on by si u své rodiny nedovolil.
Dostala jsem milion rad, jako začít víc vařit, aby neodjížděl, nebo tam zůstat a dělat, jak se dobře bavím, ale ptám se, jestli tohle je to, co jsem si jako malá vysnila.
Mám třeba začít dělat, že mi to je jedno a že se zpět sestěhovat nechci?

• Citovat
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
2149
11.4.20 15:45

Proč nejezdíte oba jeden víkend k vašim a druhý zase k jeho rodině? Byli byste spolu a zároveň u rodičů. Takhle jsme to s manželem dělali od úplného začátku našeho vztahu, když jsme chtěli vidět rodiče :palec: Teď jsme spolu 6 let a pořád to tak děláme. Sama jedu jenom když je manžel v práci, jinak vždy spolu. K jeho rodině jezdíme jenom spolu, protože bydlí daleko.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
22903
11.4.20 15:49

@Terezxx Lepší je v sobotu k jedněm, v neděli k druhým rodičům a druhý víkend být spolu.