Lebka ve školce

Napsat příspěvek
Velikost písma:
29350
16.10.15 10:54
@ixa píše:
Milé ženy, řekněte mi prosím váš názor na to, že je v naší školce v místnosti, kde si děti hrají a spí velká vlajka s ošklivou lebkou. Takovou, co vypadá jako živá a šklebí se. Děti mají letos jako téma piráti (nevím, kdo to vymyslel), a tak už jim tam tři týdny visí tato vlajka. Když jsem paní učitelku požádala, jestli by ji už mohli sundat, tak řekla že se to dětem líbí.
Díky za vaše názory.

myslím, že to je přehnané… pirátská vlajka ještě nikoho nezabila… za chvíli budou Vánoce, děti dostanou místo pirátské vlajky stromeček… a co chudáci děti, které Vánoce neslaví, že jo… jejich matky by taky měly prostestovat, aby se ten stromeček a ostatní vánoční symboly nikde neobjevovaly, ne? ;)

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
7182
16.10.15 10:54
@ixa píše:
Díky za názory. Kdyby byla menší nebo hezčí, tak by mi to ani nevadilo, ale taková obrovská vysmívající se lebka, pod kterou musí děti spát mi přijde trochu moc. A navíc mojí dceři se nelíbí.

Pokud se dceři nelíbí, ať na ni při usínání nekouká. Já teda nikdy neřešila, co ve školce visí, nebo nevisí. Co by mi vadilo, pokud by děti vzali do ZOO, kde by zrovna probíhala veřejná pitva lva, nebo žirafy, ale vlajka s pirátem fakt ne.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
31286
16.10.15 10:55

Nám teď udělala nádhernou výzdobu učitelka u schodiště - podzimní/trochu haloweenská.
Je to koláž tak dva na pět metrů, jsou tam jeřabinové „stromy“, barevné listí, kaštany, kamínky, různé větve, mezi tím malované čarodějnice, strašidla, hrad, ozdobené dýně a já nevím co všechno. Včera sem to viděla prvně a byla u vytržení. Malej se od toho nemůže odtrhnout. A přitom je to taky celkem strašidelný, z pohledu tříletých.
Takže sláva učitelské fantazii a jen houšť :potlesk:

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
9073
16.10.15 10:56
:mrgreen:

Chudaci ucitelky, ze musi resit takovy pikacoviny. :roll:
Ale aspon se pobavi. 8)

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit