Listopad 2010

Napsat příspěvek
Velikost písma:
15.4.10 16:11

Jo ještě něco :lol: už jste dostataly prenatální balíček od dr? Kdysi jsem tam měla takový kravinky k ničemu a ještě tam bylo něco prošlého a teď tam dali kromě časáku lahvičku docela fajnou malou, aspoň je tam užitečná věc, co vy? jsem se nějak rozkecala už mlčíím :oops:

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
315
15.4.10 16:22

Tak v kočárkách jsem úplný amatér, tak určitě to máš už líp nastudované :palec:

Holky teď jste mi s tou střevní chřipkou připomněly, že jsem asi ve 4tt (ještě jsem nevěděla že jsem těhu) prodělala jednodenní průjem a ládovala se za den asi 4 Endiaronama :-( doprčic, snad jsem něco nepodělala, musím honem doma rpostudovat příbalový leták.

Další kamarádka se mi „pochlubila“ že už jim v 6+4 tluče srdíčko :cry: Je mi z toho smutno, asi není něco v pořádku :cry: Zítra ráno valím na krev, tak snad se hCG vyhoupnulo… :nevim:

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
4724
15.4.10 16:31

ahoj holky já nevím jestli listopad nebo prosinec, první termín mám na 30.11. takže to mám tak na půl :D nicméně se zatím přidávám k vám :) nechci v prosinci, protože švagrová mě straší že budu přenášet a porodím na vánoce :DD směju se tomu že to by bylo moc dlouho ale ona má většinou s takovejma tušeníma pravdu :D nicméně ultrazvuk říká 6. týden a menstruace 8. týden, přikláním se k ultrazvuku :D

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
4724
15.4.10 16:32
stvesme píše:
Tak v kočárkách jsem úplný amatér, tak určitě to máš už líp nastudované :palec:

Holky teď jste mi s tou střevní chřipkou připomněly, že jsem asi ve 4tt (ještě jsem nevěděla že jsem těhu) prodělala jednodenní průjem a ládovala se za den asi 4 Endiaronama :-( doprčic, snad jsem něco nepodělala, musím honem doma rpostudovat příbalový leták.

Další kamarádka se mi „pochlubila“ že už jim v 6+4 tluče srdíčko :cry: Je mi z toho smutno, asi není něco v pořádku :cry: Zítra ráno valím na krev, tak snad se hCG vyhoupnulo… :nevim: