Mám příliš volného času

Anonymní
5.5.20 22:04

Mám příliš volného času

Dobrý den dámy. Pracuji jako dispečerka -mám telefon neustále u sebe. Pracuji tak skoro pořád non-stop. Volné mám jen pondělky a úterky. Jenže.. Mám příliš volného času. Kromě zvedání telefonů doma poklidim, uvařím, zajdu si zacvičit. Přátelé nemám, snad jen jednu kamarádku se kterou se vidíme jednou za čas.
A dále nemám co dělat - koukám na seriály, nudím se. Práce je pohodlná, asi bych neměnila, uvažovala jsem o brigádě ale už vidím jak někde budu na telefonu :?
Tak poraďte nějaký koníček :nevim:

• Citovat
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
564
5.5.20 22:08

Odkud jsi?

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
1688
5.5.20 22:11

Napadá mě něco vyrábět a třeba to pak prodávat. Šperky, jídlo, oblečení, nevím… Cvičit, hrát na hudební nástroj… A nebo nějaká online práce z domu? A nebo vystudovat u toho nějakou školu dálkově a doplnit si kvalifikaci.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Ou
17971
5.5.20 22:30

A chceš se zabavit sama, nebo spíš potkat jiné lidi?

Co tě zajímá, co bys chtěla umět, co tě bavilo někdy v minulosti?

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
102394
5.5.20 22:38
@Anonymní píše:
Dobrý den dámy. Pracuji jako dispečerka -mám telefon neustále u sebe. Pracuji tak skoro pořád non-stop. Volné mám jen pondělky a úterky. Jenže.. Mám příliš volného času. Kromě zvedání telefonů doma poklidim, uvařím, zajdu si zacvičit. Přátelé nemám, snad jen jednu kamarádku se kterou se vidíme jednou za čas.
A dále nemám co dělat - koukám na seriály, nudím se. Práce je pohodlná, asi bych neměnila, uvažovala jsem o brigádě ale už vidím jak někde budu na telefonu :?
Tak poraďte nějaký koníček :nevim:

kde děláš dispečerku? to by mě zajímalo ;)

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
1787
5.5.20 23:20

To se někdo má. Tak mi kousek tvého času ukroj. Nebo ti půjčím jednoho z mých dětí 8)

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit

Váš příspěvek

Odesílám...

Další podobná témata podle názvu