NATALART Plzeň

Napsat příspěvek
Velikost písma:
1240
2.10.16 21:26

@romik0013 jsem přemýšlela, ale ta úspěšnost je malá, vím, jsou tu holky, kterým vyšlo hned první, ale s naším spermiem se šance ještě o něco snížila. Dala jsem na doporučení lékaře, do ničeho mě netlačil, já souhlasila. Hyperstymulak je u mě, bohužel, reálná hrozba :pocitac: Odběr zatim naplánovaný není, záleží jak budu reagovat, ještě mě čeká pár kontrol.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
1990
2.10.16 21:34

@luciiin Hmm.tak ja se na to zeptam u toho dalsiho, jestli si mysli, ze to mam zkouset, mne zatim ivf vubec nespomenul… :nevim: A co znamena kdyz je vysoke amh? Ja sem se bala nizkeho fhs, ale rikal bouse, ze hp je ok…

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
1240
2.10.16 22:35

@romik0013 já právě o ivf začala asi sama, jsem se ptala na IUI i ivf. AMH je hodnota, která ukazuje ovarialni zásobu a tenhle ukazatel já nám dost vysoky, takže se stimulací se musí hodně opatrně, ale pak abych zase reagovala no…

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
1388
3.10.16 08:00

@Jířa-jiřka ja mam z prvniho ivf chapecka, kteramu bude 21 mesicu a vydrzelo mi jen jedno vajicko, ze ktereho se vyklubal nas milovanej divoch. :lol: v srpnu sme byli na druhem ivf a taky to vyslo, ale pred mesicem prestalo byt srdicko tak sem musela na revizy. nastesti ted mame mrazacky, tak pujdeme v lednu, tak to snad vyjde. drzim ti palecky, aby se ti uchytilo a nepustili ;)

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
1388
3.10.16 08:12

@romik0013 driv nebo pozdeji to urcite.my pujdeme na ket v lednu.ug mam doma z ivf chlapecka a ted mam za sebou i revizy po potratu.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
1240
3.10.16 08:34

Holky, docela mě znervoznuje jak furt čtu, že je Smetanka lepší. Ze začátku mi zkušenost ostatních tyhle negativa srovnala, ale je toho nějak moc. Co si o tom myslíte? Natalartu věřím, ale radši bych byla, kdyby to v diskuzích bylo víc vyrovnaný. Už to nebudu číst a je to… :mrgreen:

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit