Doktorka ukončila neschopenku 9. den izolace - covid

Anonymní
3.3.21 15:10

Nejsem si jistá jestli je to zprávně? (Covid)

Ahojky chci se zeptat dneškem by mi měla končit izolace 10 dnů od pozitivniho testu. Měla jsem rymu a trochu mě bolelo koleno. V neděli jsem byla na testu a v pondělí jsem volala lékaři že mám pozitivní test pcr sestra mi řekla zavolejte si v pátek (5den izolace) tak volám a říkám sestře že mě bolí koleno a ona že slyší jak huhnam do telefonu že mě doktor posle na nějaké odběry ale moc jsem ji nerozuměla tak v úterý volám což je 9 den izolace. A sestra se mě zeptala jak se cítím říkám dobře a neshopenku ukoncila 8o nějak mi to docvaklo až teď že mě původně chtěla někam posílat :o mám to řešit nebo to nechat být? Přez víkend rýma pryč a koleno taky neboli 8o jsem hroznej zmatkař tak nevím :(

• Citovat
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
27776
3.3.21 15:11

Jak ti to mohlo docvaknout až teď, když jsi to tu zakládala už včera.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
23375
3.3.21 15:19

A navic, koleno s tim nesouvisi a rymu uz nemas. Co chces resit?

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Anonymní
3.3.21 15:22

@mroe no jak říkám zmatkař a nechci něco způsobit no :mrgreen:

• Citovat
  • Nahlásit
1311
3.3.21 15:25

Spíš by to chtělo psychiatra, to ti to docvakává dost pomalu, včera, dnes a co zítra, to se taky zeptáš

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
3947
3.3.21 15:27
@evulinda79 píše:
Spíš by to chtělo psychiatra, to ti to docvakává dost pomalu, včera, dnes a co zítra, to se taky zeptáš

A nezapomeň, že ještě v sobotu ráno a v neděli večer! :lol:

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
20509
3.3.21 15:28

Koleno už jsi tu řešila ne? jako myslím že by tě fakt nebolelo jen jedno koleno

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
20918
3.3.21 15:34
@Anonymní píše: