Reklama

Nepřejícnost v rodině

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu

Peťa 89
Nováček 3 příspěvky 05.08.18 15:38
Nepřejícnost v rodině

Ahoj všem, ráda bych věděla váš názor na mou situaci v rodině z tátovy strany. Ne že by se kvůli tomu bortil svět a věřím, že mnoho z vás řeší zásadnější problémy v rodině, ale stejně.
Pracuji jako osvč, přijdu si na relativně slušné peníze, ale výdělek je vykoupený dlouhou pracovní dobou, často i víkendy, žádná ofiko dovolená, stres, zodpovědnost… Pro rodinu z otcovy strany /babička, teta a její přítel jsem však „bezstarostný“ jedinec, který si nažívá v hlavním městě, kde není o zakázky nouze. Podotýkám, že všichni 3 pracují/pracovali ve státní správě. Každé setkání se točí kolem srovnávání toho, jak se komu žije. Byť se snažím tato témata obcházet, vždy se nakonec musím „bránit“ - že ty peníze nemám zadarmo, že se oblékám v second handu, barák si s přítelem stavíme svépomocí abychom ušetřili, takže to zase takové terno není:-D. Dokonce už ani neposílám pohlednice z dovolené, protože je to vyloženo jako provokace. Nejjednodušší by bylo nestykat se, jenže otec na mně a sestru tlačí - teta nemá děti, takže jsme se sestrou v podstatě nejbližší příbuzní. A to je největší kámen úrazu - mám obavy, že dříve nebo později padne otázka finanční podpory tety v důchodovém věku (cca za 3roky), když přece obě nemáme o peníze nouzi. Už teď jim v rámci zachování klidu kupujeme na můj vkus drahé dárky /narozeniny, vánoce/. Nevím, jakým způsobem si s otcem a rodinou promluvit. Nemohu jim napálkovat pravdu, že za nimi jezdím posledních 10 let v podstatě z donucení :-/máte někdo podobnou zkušenost?

Stránka:  1 2 Další »

Reklama

Reakce:

Karleon
Kelišová 5277 příspěvků 05.08.18 15:44

Až přijdou děti, sníží se vám příjmy a zvýší výdaje, mohlo by to v budoucnu jako rozumné vysvětlení stačit.

AnnaNuvoletta07
Kecalka 365 příspěvků 05.08.18 15:51