Přítel mi lže, prodává věci?

Anonymní
12.5.23 13:10

Přítel mi lže, prodává věci?

Ahoj dámy i pánové.
Mám asi 3/4 roku nového přítele. Je mi s ním skvěle, výborně se k sobě hodíme - máme stejný smysl pro humor, podobný náhled na život, představy o volném čase, skoro stejné názory. Opravdu mám pocit, že jsem konečně našla toho pravého, se kterým jsem prostě šťastná, sama sebou a který mě má moc rád, stejně jako já jeho…
Jenže jsem zjistila něco, co mou vírou v něj lehce otřáslo a nevím, jak s tím naložit.

Přítel vydělává hodně peněz, dělá v počítačích, takže bere tak 100k čistého. Je ale hodně „rozumný“ co se týče utrácení, vede si výdaje, nerozhazuje, ale neomezuje se. Já jsem v úplně jiné situaci, ještě studuju, takže dělám na zkrácený úvazek, horko těžko táhnu garsonku (s rodiči bydlet nemůžu, to nechci rozvádět). Ráda si taky koupím občas něco hezkého, zajdu si na dobrý dortík s kamarádkou, ale musím se víc hlídat, abych vyšla, samozřejmě.
Přítel nemá problém mě občas pozvat na drahou večeři, kde nechá třeba 2-3 tisíce, když někde spolu jsme, pozve mě třeba na jídlo a já jeho pak na zmrzku. Snažím se to vyrovnávat, jsme často spíš u něj (má lepší, větší byt) tak mu třeba koupím nějakou dobrotu nebo kafe, ale ano, on za mě určitě utrácí víc než já za něj… Když děláme větší nákup na společný víkend, vždycky mu nabízím, že mu dám půlku nebo aspoň 1/3 útraty, ale on to vždycky odmítá, peníze si ode mě nevezme, i když mu s nimi mávám před obličejem :D To jen tak pro nastínění situace.