Problémy se školou

• Fotoalbum (0)
  • Sledovat e-mailem
  • Přidat k oblíbeným
  • Zapnout podpisy
  • Hledání v tématu
Anonymní
21.9.21 09:32

Problémy se školou

Dobrý den, vím, že to sem asi nepatří, ale vůbec nevím, kam jinam se obrátit, tak jsem se sem obrátit, protože už delší dobu zažívám trápení, které je pro mě už nesnesitelné. Zítra mi je 18, studuji „vysněný“ obor na škole, kde nemám ani jedinou kamarádku nebo kamaráda. Školu i obor jsem 2× měnila a nakonec jsem se vrátila k tomu oboru, který jsem si vybrala jako první. Na všech školách, kde jsem doposud byla, to bylo stejné - byla jsem vždy sama, neměla jsem žádnou kamarádku a každý mě měl za divnou a nudnou osobu. Na to jsem si už zvykla a samota ve škole mi přestala vadit, akorát jsem se tedy vždycky obávala situací, ve kterých si spolužáci budou vybírat někoho do dvojice a já vždy zůstanu sama a nebo budu s učitelem a pak jsem vždycky slýchála posměšky. Můj problém bude asi trapný, nudný a puberťácký, ale je to něco, co mě tak moc trápí, že se to už pomalu nedá vydržet. Můj problém je chodit do školy. Není to z důvodu, že bych byla líná tam chodit a chtěla radši dělat něco jiného. Už večer před školou mám strašný strach, bolesti břicha, nechutenství ke všemu, třes a obavy, že se budu muset projevovat, že se mi někdo bude posmívat, že se něčím ztrapním, že bude někdo komentovat můj vzhled… Tyhle obavy už zažívám od základní školy, kde to bylo dosti podobné, jediný rozdíl byl v tom, že jsem tam měla jednu kamarádku, s kterou jsem si občas povídala. Mým dalším velkým strachem je tělocvik. Sport jako takový mi nevadí, ale ten tělocvik hodně.. Nejsem talent na nic, a když mi něco v tělocviku nejde tak se mi každý vysměje včetně i učitele. Nechci si zařizovat uvolnění z tělocviku, protože nechci všechno vzdávat. Do školy chodím někdy o půl hodiny později, abych se vyhla přecházení přes rušné silnice. Ano, to musí znít hodně zvláštně, ale mám strašný strach přejít přes silnici bez semaforu, protože se bojí