Problemy v dlouhodobém vztahu

Anonymní
27.9.21 00:26

Problemy v dlouhodobém vztahu

Hezký večer všem,

(anonymně, jelikož jsou to osobní informace)

těžko se mi to píše a už hůř na to myslí, tak snad to všechno bude dávat smysl.
S přítelem jsme spolu 4 roky. Mně je 22 a jemu 23 let.
Ze začátku bylo vše krásné, ale postupem času, kdy jsme se začali měnit a budovat své priority, zároveň jsme spolu začali i bydlet. Momentálně spolu bydlíme rok a půl.
Na přítelovi mi postupně vadí víc a víc věcí. Když už jsem psala o tom bydlení, tohle je asi největší problém. Přítel doma neuklízí a zároveň je líný chodit do práce, nechodí pravidelně, dělá si často prodloužené víkendy a podobně. Jelikož je osvč, tak tímto přístupem si vydělá jen pár tisíc na měsíc.
Ja studuji, pracuji a snažím se udržovat domácnost, bohužel se mi to nedaří. V týdnu mam minimální čas na sebe a učení. Navíc vařím jen já, ale to on neocení, radši si koupí něco nezdravého venku nebo si udělá nějakou rychlovku.
Snažila jsem se to tolikrát změnit. Psala jsem týdenní úklidy, jídlo jsem mu chystala i do práce do krabiček, ale neúspěšně. Ráda bych buď pracovala nebo uklízela vše doma, ale nestíhám. Od pondělí do pátku mám školu, některé dny i do 19. hodiny večer a práci mam taky do večera. On když má den volný, tak ani neuklidí, já přijdu z práce do bordelu a druhý den mám třeba školu do 19:00, dojedu domů, musím se učit, uvařit a opravdu to nejde stihat.

Finance jsou taky problém. On už student není a do normální práce nechce, chce podnikat, jenže do toho nedává vše, jak slíbil a už rok jsme v začarovaném kruhu, kdy některé měsíce platím já a na konci nemáme ani korunu na důležité věci. Momentálně si nemůžu koupit knihy do školy.

Také mi vadí jeho životní styl. Jí hrozně nezdravě, necvičí, většinu času hraje hry a nebo se dívá do telefonu.

Už půl roku mi slibuje, že opraví kliku a doteď se k tomu nedostal, ani se nesnažil.