Rozdílná orientace

Anonymní
8.7.21 21:44

Rozdílná orientace

Ahoj… Píšu sem protože vlastně nevím kam jinam..A hodil by se mi názor a možná i rada více lidí. Je mi 22, ještě studuju, můj problém je že jsem asi (myslím že asi určitě) na holky. Už na střední jsem měla přítelkyni. Samozřejmě bylo i pár vztahů s klukama, ale převažují holky. Hlavně citově.. Když to vezmu, spát jsem schopná s obojím pohlavím, ale citově se vážu vlastně jen na holky, zatím jsem měla opravdu ráda jen jednoho kluka.. Takže proto to,,asi". Možná se to ještě změní.. Netuším. Ale k jádru mého problému. Už když jsem si na střední kdysi našla holku, tajila jsem to, nechtěla jsem aby to kdokoliv věděl, kromě několika blízkých přátel. Ale prasklo to.. Doma nastalo naprosté peklo. Těžko popisovat.. Zkrátka něco nepředstavitelného. Naše celá rodina je striktně proti tomu a to rozhodně nejsme nábožensky založená rodina, prostě v naší rodině není daleko od slova,,buzna, upálit, popravit, tohle je nelidský, hlavně at se to nemnoží„. Díky takovému nátlaku jsem ten vztah po několika měsících ukončila protože jsem psychické ponižování nezvládala. Od té doby bylo nějaké poflakování s klukama, ale spíš z důvodu, aby byl doma klid, aby se neřeklo..A samozřejmě i pár tajných vztahů s holkama, ale vzhledem k tomu, jak se to nastavené v naší rodině, jsem nesebrala už nikdy víc odvahu nějakou z nich představit, takže to šlo logicky do kopru..Takovou přítelkyni jako já by totiž nechtěla žádná, která se za ní "stydí“. Chápu to. Rozumím si s klukama spíš jako s kamarády.. Ale chybí mi vztah, chtěla bych si zas někoho najít, chtěla bych být zamilovaná, chtěla bych, aby chtěl někdo mně… Mám ke studiu několik brigád, hlavně teď přes léto, během semestru záleží jak je to zrovna s rozvrhem, náročností, zkouškami, atd. Ale snažím se pracovat i během roku, jen nemám tolik hodin odpracováno jako přes léto. Takže z části už jsem závislá na sobě, ale z menší části pořád ještě na rodině.. Jen nějak nevím co dělat.. Je mi ja