Rýma a kašel - dítě nesmí do školky?

Napsat příspěvek
Velikost písma:
7904
10.5.18 22:38

@Moise nj tak když si zaměstnavatel poskládá kolektiv jen ze samých matek…

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
56316
10.5.18 22:39
@kacz píše:
@Moise nj tak když si zaměstnavatel poskládá kolektiv jen ze samých matek…

bohužel nemá na výběr

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
7904
10.5.18 22:44
@Moise píše:
bohužel nemá na výběr

Možná by i měl, kdyby přidal na platech. To je všechno otázka volby.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
39199
10.5.18 22:47
@Sabinka píše:
Aha… já jsem to tu nechtěla psát, ale já jsem taky lékařka a problém bych s tím tedy měla.

No jasne, ja kdybych sla s kaslajicim a soplicim ditetem k nasi pediatre, tak si jen nabehnu. :mrgreen: pac by me hned mezi dverma doporučila byt aspon pet dni doma, v klidu. Nejen, ze muze byt nakazlivej, ale hlavne je sam i slabou virozou oslabenej a mohl by lehceji chytit nejaky jiny bacil. Skolce se nedivim. To je pristup :roll: A jako zamestnavatele bych te fakt chtela 8)

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
56316
10.5.18 22:49
@kacz píše:
Možná by i měl, kdyby přidal na platech. To je všechno otázka volby.

:mrgreen: jasně. Tady ale nejde vůbec o platy, ale o kvalifikaci, kterou musí mít a je dneska dost těžké sehnat někoho, kdo ji má. Nechci být konkrétní, ale není to tak jednoduché, že zaměstnavatel nabídne o pár tisícovek navíc a problém je vyřešen. Kéž by :lol:

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
3099
11.5.18 06:30
@kacz píše:
@Moise nj tak když si zaměstnavatel poskládá kolektiv jen ze samých matek…

Takze na webu pro maminky radis podnikatelce zamestnane maminky nejlepe propustit :lol:… promin ale tohle fakt rozsekalo - ja jsem teda fakt rada, ze jsou lidi kde maminky zamesnavaj i pres riziko ocr :palec:

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
3099
11.5.18 06:36
@kacz píše:
Tak dospělý člověk, který je běžně mezi lidmi, školkové bacily nechytne.