Trombóza lýtka

Napsat příspěvek
Velikost písma:
725
26.2.21 10:19
@wei píše:
@kubmaja02 jsem spokojena s Avicenum 360 od firmy Aries. Jsou antimikrobialni s ionty stribra. Jsou fakt dobry, proto mi v nich nevadilo ani spat. Ted uz ji mam fakt jen pres den, v nicem me neomezuje, neshrnuje se a staci vyprani v ruce. :palec:

a ty přímo doporučovali Dr na léčbu trombózy? Dr na pohotovosti se v tom nevyznala

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
wei
77
26.2.21 10:24

@mroe na jaky doktory presne? Vadi Ti, ze neverim vsemu co se pise na netu? Jak uz jsem psala, proc nekdo neco okomentuje, ze je to blbost, ale nezduvodni to?
Ja si nasich doktoru vazim, delaji toho momentalne fakt hodne. Proto nemam rada popirace covidu, kteri to pak vetsinou chytnou. Ted mi to prislo, ze to je utok na me, ze jsem si vymyslela covid s naslednou trombozou.
U Lama lama mi to ted uz jako utok neprijde, od tebe porad jo.
Opravdu jsem laik ve zdravotnictvi, proto jsem to napsala svym pohledem.
A na interne opravdu meli porad co delat. Nenapadam doktory jako takove, jen znevazuji hodnoceni (komentovani) diskutujicich na emiminu. Proste neverim tomu, kdo co na netu o sobe pise…

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
wei
77
26.2.21 10:32

@kubmaja02 tam zalezi na kompresi puncoch. Ja mam doma II. Kompresni tridu a pry mi to staci. Ale delaji se i vyssi kompresni tridy co vim…

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
wei
77
26.2.21 10:36

@kubmaja02 mela sem 2 cm nepruchozi (nestlacitelnou) zilu v lytku. Nevim jak si diadnostikovana ty. :nevim:
Napada me fakt jen informovat se u obvodacky, jestli s tim nema zkusenost, jaky se predepisuji puncochy pri tromboze.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
1101
26.2.21 10:39
@wei píše: