Úřad práce k ničemu?

Napsat příspěvek
Velikost písma:
Meha
28.3.15 08:17
@Anonymní píše:
@Cuddy jsem na soukromé škole! ale hlavně nekončím tento rok… a práce teď pro mě nikde není, jsou to vesměs mužské práce a pokud ženské tak chcou VŠ a tu ještě nemám :-( už jsem posílala životopis i na uklízečku a nic :-(

A co na té soukromé škole studuješ?
Pokud se tomu oboru věnovat nechceš, tak ty peníze raději investuj do něčeho, co Tě zajímá.

• Citovat
  • Upravit
5420
28.3.15 08:23
@Anonymní píše:
A jinak studuji veřejnoprávní…rozdílné rekvalifikace jsem psala proto že si myslím že se v životě hodí jakákoliv praxe do budoucna! chtěla jsem tu účetní ale prej by to nebylo pro mě… a na stáže jsem psala a bylo mi řečeno že mám smůlu, tak nevím no… každej si vychvaluje jak se na úp měl možnost vzdělat atd a já jsem jako nějaká výjimka? nemůžu najít práci úplně stejně jako jiní tak nevím proč někdo na něco nárok má a někdo ne… a navíc školu si platit musím a to taky nikoho nezajímá…

Podle stylu, kterým píšeš je chyba v tobě a tvých představách. Práce jsou, jen musí jít stranou naše představy. Zřejmě jsi bezdětná, neměl by být problém sehnat si práci i podřadnou než dostuduješ…

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
30974
28.3.15 08:24

Urad prace dle meho mel smysl v dobe, kdy nebyl internet a koncentrovaly se nabidky prace tam. Dnes je situace jina.

Ale opravdu u tebe vyznam rekvalifikace nevidim, zvlast, pokud si to vzdelani platis sama. Clovek vetsinou investuje do toho, o co ma zajem. Proc tedy rekvalifikaci, kdyz nekam miris sama? Nasla jsem v jine diskuzi popsany tvuj problem. Musis vydrzet jeste ten rok a pul, nez dostudujes. Tim, ze se jedna o stredni skolu mas velmi stizenou pozici. Kdybys byla pred dokoncenim VS, mela bys vetsi uplatneni v dobrovolnych ci malo placenych stazich.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
5667
28.3.15 08:28