X-lander XA 2010

• Fotoalbum (30)
  • Sledovat e-mailem
  • Přidat k oblíbeným
  • Zapnout podpisy
  • Hledání v tématu
Napsat příspěvek
Velikost písma:
allowik
4.1.11 21:31

Aspera:
Já už kočárky studuju rok zpátky, ale když se zadaří, tak už to snad bude letos i aktuální :pankac:

• Citovat
  • Upravit
allowik
4.1.11 21:32

janasib:
Nemůžu říct, že je hnusnej, to jsou jiný kočáry, ale je takovej divnej, něco mi na tý barvě vadí, nebo možná jenom ta kombinace těch šedých :think:

• Citovat
  • Upravit
30301
4.1.11 21:35

Alowik, tak u nás to bude aktuální nejdřív koncem roku. No uvidíme třeba stihnu ještě i novou kolekci, i když mě se tahle líbí.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
6216
5.1.11 09:42
allowik píše:
janasib:
Nemůžu říct, že je hnusnej, to jsou jiný kočáry, ale je takovej divnej, něco mi na tý barvě vadí, nebo možná jenom ta kombinace těch šedých :think:

to já taky neříkám že je hnusnej :lol: .jen mám ráda živější barvy :palec:
mě se vždycky ještě líbila trojkolka od peg perégo gt3,ale barvy teda taky nemají zázračný a nakonec jsem trojku nechtěla…a je teda i dost drahej…

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
allowik
5.1.11 10:28

janasib:
Mně se trojkolky nelíběj, i když jedna vyjímka je a to MC mura :mrgreen:

• Citovat
  • Upravit
3115
5.1.11 12:58

Ahoj holky, tak uvažuji o nákupu X-landera XA a jak se tady neustále bavíte o kolekci 2011 tak mi bylo prodejcem řečeno, že kromě přehazovaní rukojeti se snad nic zásadně měnit nebude…ani barvy ne a to mi ty současné varianty nabízí bohužel jenom jednu volbu a to tu, která je na diskuzi k vidění na fotkách. :wink:

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
allowik
5.1.11 14:09

Ilena:
Takže dle tvých informací kolekce 2011 bude, jo? A prosimtě co to bylo za prodejce, ixáčko přece nemůže mít přehazovací rukojeť, protože si nějak nedovedu představit, jak bych měla u svých nohou ty hejbací a hlavně užší kolečka, to bych po tom věčně šlapala…to je podle mě blbost :nevim:

• Citovat
  • Upravit
41
5.1.11 14:09