1. snažení září 2021

1446
17.9.21 00:09

1. snažení září 2021

Ahoj,

najdu nějaké spřízněné duše, které se aktuálně rozhodli pro dítě? Chci se vykecat. Jsem defacto nováček (nic o tom nevím, neorientuju se), ale hrozně netrpělivý nováček, přijde mi, že když se nezadaří hned, tak se složím, což je skoro jasné :lol:
My jsme začali naplno, ale asi uplně mimo, týden pře menstruací, to je asi blbost, co? :lol:

Jak jste na tom vy? :jazyk:

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
37136
17.9.21 07:15

Týden před ms je fakt pozdě no, takže počkej na další cyklus a neupinej se na to, průměrnému páru to trvá půl roku, než se zadari a čím víc to hrotis, tím víc to pak nejde. Začni zobat listovku, hod se do klidu a užívej si sex.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
808
17.9.21 07:44

Ahoojky :kytka: tak my se snazime 4mesice :andel: a dnes jsem 1.DC :roll:

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
2186
17.9.21 07:56

Ahoj, my jsme naplno začali tenhle cyklus. 2 měsíce předtím jsme se jen nechránili a teď jsme taky začali naplno, ale vypadá to, že se nepovedlo. Tak držím pěstičky, ať se povede co nejdříve. Jinak samozřejmě, že jsem taky ten typ, co se na to upne a chce to hned a o to to je horší. To ti příjde, že se ty dny strašně vlečou, no hrůza :lol: :lol: :lol: :lol:

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
808
17.9.21 09:17

@Elíseček ahooj a snazite se o prvni? 😇

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
2186
17.9.21 09:30

@Ruzenka2021 Ano, o první. Chtěli jsme původně začít už loni, ale přišel ten covid, tak jsme to odložili, pak přišli zásnuby, v červnu svatba a už jsme řekli, že to odkládat nebudeme. Manželovi je přes 30, mně bude 27 za půl roku, takže myslím, že ideální čas. Vždycky jsem chtěla být mladá máma :srdce: jen nevím, jestli je to brané ještě jako že jsem mladá :lol: :lol: :lol: :lol: a vy?

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
808
17.9.21 09:44
@Elíseček píše: