12 dětí - máte někdo?

• Fotoalbum (1)
  • Sledovat e-mailem
  • Přidat k oblíbeným
  • Zapnout podpisy
  • Hledání v tématu
Napsat příspěvek
Velikost písma:
9315
26.11.13 21:11

@kaja00 jak jsem s přítelem začla chodit a řekl mi jak velká je jeho rodina, tak jsem mu nechtěla věřit :D

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
2242
26.11.13 21:11

Sourozenci mého taťky mají velké rodiny, jedni 7 dětí, jedni 5, další 4 děti, vždy se mi to moc líbilo, tety jsou pohodářky. Já si přála aspoň 3 děti a ty mám, i tak se dost lidí diví:-) Nejlepší kamarádka z dětství má 5 dětí, je to osoba, která spoustu věcí neřeší, je klidná, dětem se hodně věnuje.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
4099
26.11.13 21:14

Neumím si představit, uf.

ale byla jsem při prvním dítěti jako vynervovaná šestinedělka u laktační poradkyně. Ta paní byla velice příjemná, milá, dobře vypadající štíhlá asi tak padesátnice… vychovala a odkojila 7 dětí, už opět pracuje jako zdravotní sestra.
Velice jsem ji obdivovala a hlavně jsem obdivovala jak vypadala a působila - celkově klidným a vyrovnaným dojmem. (žádná strhaná a uhoněná paní, jak bych asi vypadala já)
Někdo má ten dar.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
1653
26.11.13 21:14

Krásný, smekám :pankac:

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
sophinka1
26.11.13 21:15

@Clarkia milá zlatá pěstounská péče je s problémovými dětmi. A usuzovat podle to co jsi viděla v TV je směšné :mrgreen: A to že mám čas si i pokecat? No to máš i ty, ne? MMch doma mají 7 dětí mi 6 :pankac: Naše děti nejsou žádní šmejdi co se jim rodiče nevěnují a učí se od sourozenců :roll: Jenom si možná umíme lépe rozdělit život víš :jazyk: Tvůj pohrdavý tón je víc než trapný. Mohla bych napsat, že by ses mohla učit od schopnějších

• Citovat
  • Upravit
15575
26.11.13 21:19

@iswet :D to ti verim…:)

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
5724
26.11.13 21:21
@Timinka píše: