1. IVF - Repromeda

Napsat příspěvek
Velikost písma:
12651
12.6.12 08:38

@kaspluc Normálně je zastava řekni jim, že prostětěm ternmínům nerozumíš, a´t ti to vysvětlí jako laikovi. Oni doktorři teď bývají hodně zvyklí, že především ženy, které IVF potřebují, mají vše načtená a nastudované a rozumí jim. Ale ne vždycky to tak je. Jsi zákazník a já jsem přesvědčená, že v Repromedě jim to určitě vadit nebude :palec:
Gratuluju k první injekci, nebylo to tak hrozné, že? ;)
Jinak, mně řekli, že takový normální průměr a dobrý výsledek je 12-13 odsátých folikulů (z nich se pak vybírají ta zralá vajucha).

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
3Lu
14272
12.6.12 09:16

No docela jsme se tam jednou i nasmali, kdyz jsme na sebe s manželem čučeli jako ropuchy a netušili, o čem je řeč :-). Ale teď už si i něco studuju…takže snad to bude lepší a lepší…Ono totiž, když do toho člověk nepronikne, tak je to stejně všude psané jinak a jiné léky a vše je hodně individuální ;) .
A docela jsem se divila, že ten Gonal je opravdu úplná pohodička a to jsem se toho tak bála…Ale jak mi bylo řečeno, prý dávání čoček do oka je horší a ty jsem zvládla se naučit za 20 minut, takže asi zase taková posera, jak jsem si myslela nejsem :potlesk: .Jen je mi dneska jaksi šoufl a bolí mě trochu břicho…snad to tak má být…Ale nic hrozného, sedím v práci a učím dětičky, takže na umření to není :mavam: .

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
Anonymní
12.6.12 13:26

kaspluc mrkni na tohoto pruvodce. Je to tam krásně rozepsané dá se stáhnout i do PC http://www.ivfbrno.cz/info.asp?…

• Citovat
  • Upravit
3Lu
14272
12.6.12 15:03

Dekuji moc! To jsem moc rada…uz lezim v posteli, nejak mi neni dobre. Znam tedx prijemnejsi zpusob, jak delat deti:-)No, neda se…

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
3Lu
14272
13.6.12 08:13