1. IVF - Repromeda

Napsat příspěvek
Velikost písma:
BeldaR
8.6.12 18:13

Chtela jsem se zeptat, jestli nekdo nevite, zda nevadi jit na dalsi ivf hned dalsi mesic? Bojim se abych nemela nejake zdravotni problemy. Diky za rady!

• Citovat
  • Upravit
3Lu
14272
8.6.12 21:06

Určitě to nevadí, jelikož mně paní Veselá naplánovala, že kdyby mi to nevyšlo v červenci, tak to stihnem ještě v srpnu. Pro mě jsou tyto měsíce stěžejní, jsem učitelka a nemůžu si brávat volna, když o tom v práci nikdo neví…

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
3Lu
14272
10.6.12 17:43

Narkoza

Holky prosím u odběru vajíček, jak je to s tou narkozou? Ještě nikdy jsem ji neměla, tak se docela bojím…A bolí něco potom? Teda, řeknu vám, začínám asi závidět těm, co na to „hupsnou“ a nic neřeší… :hug: A když jedu zítra pro první dávku hormonů, nevíte, za jak dlouho asi pojedu na nějakou kontrolu a jak ta kontrola vlastně probíhá??? Děkuji těm zkušenějším za osvětlení… ;)

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
BeldaR
10.6.12 22:01

Ja jsem byla take poprve v narkoze, mela jsem to jako ty, byla jsem vydesena. Ale jde to rychle, prijdes na sal a za chvilku spis a ani nevis, co se deje a probudis se na pokoji. To urcite zvladnes, zvladli to prece vsichni tak proc ne ty, to si vzdycky rikam :) Kolik ti je roku?
Jinak kdyz jdes na prvni injekci, vse ti ukazou, je to jednoduche. A od toho za cca 6dni kontrola, rano vezmou krev a potom v poledne ultrazvuk.

• Citovat
  • Upravit
kas
10.6.12 22:33

Ahojky,ja mam29 let…a kdyz to pak vyjde na vikend,tak to tam take jsou?no…mam z toho vseho hlavu jako balon…jsem proste posera.ta narkoza je injekcni nebo inhalacni?snad se po ni probudim:-)

• Citovat
  • Upravit
BeldaR
10.6.12 23:07

Mne je 28let, a jaky mate problem? Daji ti injekci do zily, pak uz nic nevim. Taky jsem se bala, ale chci miminko.
Jinak me bolelo bricho ten den, lezela jsem.

• Citovat
  • Upravit
3Lu
14272
11.6.12 09:35