Chci přibrat na váze

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu
anonym_O12
Nováček 1 příspěvek 26.05.19 10:37
Chci přibrat na váze

Je mi 15 let a jsem až moc hubená :,( Hrozně moc bych si přála, aby to tak nebylo tak prosím o radu. Měřím cca 168 a vážím 45,5 kg. Vypadám jak kost a kůže a okolí mi to často připomíná. Někteří si i myslí, že nejim nebo že jsem dokonce anorektička. Jím často, zdravě a snažím se i hodně. Tak 5× denně, každý den zeleninu, ovoce míň. Nevím jestli bych do jídelníčku neměla přidat oříšky, jsou prý hodně kalorické, ale moc mi nechutnaj. Byla jsem na hodně vyšetření, protože se to mému doktorovi nezdálo. Jsem úplně zdravá, jen mám celiakii od 4 let. Myslím si že to mám taky hodně dědičné. Moje mamka je taky hubená a moje tety mi říkaly, že byly jako malé taky strašně hubené. Začala jsem teď i posilovat a nevim jestli je to správně. Děkuju předem za každou radu :srdce:

Reakce:
Janee19
Zasloužilá kecalka 887 příspěvků 26.05.19 10:54

Neřeš, stejně všichni jen závidí :lol: Jestli se cítíš dobře, tak ať ti do toho ostatní nekecaji. Taky jsem byla dost hubená, práce, nový přítel a tedy i životní styl mi „konečně“ dali ženské tvary

Tiger-lily
Vesmírná mluvilka 34575 příspěvků 26.05.19 11:37

Začala bych tím, jak se cítíš. Dobře? Máš energii? Dokážeš se rozběhnout, vyjít schody? Nejsi bledá, unavená? Míváš často průjem nebo zácpu? Pokud ti dobře úplně není, rozhodně zajdi k doktorovi, můžeš mít anemii, něco se slinivkou, další potravinovou intoleranci, chronický zánět střev… samozřejmě nechci strašit, ale byla by potřeba absolvovat vyšetření a zdravotní problém zavčas řešit. Nepíšeš, jaká všechna vyšetření jsi podstoupila.

Pokud jsi zdravá a veselá, jen hubená a pokud jsi navíc vyrostla v krátké době, tak buď v klidu a buď ráda, že nejsi typický český kulatý somatotyp. Posilování i celkově pohyb a fyzická aktivita je dobrá, takže to určitě dělej, jen se nevysiluj, jsi v období dospívání, kdy fyzická aktivita holek kvůli hormonálním změnám klesá a má velké výkyvy, tak určitě netrénuj až nadoraz. Kvůli celiakii máš nejspíš obědy v nějakém dietním režimu, tak to normálně jez, ovoce a zelenina je samozřejmě v pořádku, taky dbej na to, abys zařadila vajíčka, maso, ryby, mléčné výrobky… oříšky jsou kalorické, ale každému nemusí dělat dobře a když ti nechutnají, určitě ti je nikdo nutit nebude. Můžeš ale třeba zkusit ořechový závin, pokud taková forma oříšků je pro tebe přijatelná. Pro další rady zkus napsat do této poradny .

divine woman
Extra třída :D 12020 příspěvků 26.05.19 12:03

@anonym_O12 Taky jsem byla roky příliš hubená 45 kilo jsem měla ve 14 a měřím skoro 180. Já nejedla, ale žrala jako kyselina a nebylo to nic platné. To jsou geny, až přijde čas, určitě nabereš. Jedla bych normálně a hlídala si akorát dietu.

Elessa
Kecalka 225 příspěvků 3 inzeráty 26.05.19 14:19

Ja jsem byla take hodne hubena. Dulezite je, zda to neni dusledek nejakeho onemocneni. Pokud ne a citis se dobre, tak to neres. Posilovat muzes, ale s ohledem na to, ze tve telo se jeste vyviji. Nejlepe tedy pod dohledem trenera. Nazory z okoli bych neresila. I kdybys pribrala, nasli by se lide, kteri by ti rikali, ze jsi pribrala nejak moc. Dej na sebe a sve pocity, jejich pohled na toto neni dulezity ;)

Váš příspěvek
Reklama