Nechala jsem si ve starém bytě cennou věc

Napsat příspěvek
Velikost písma:
mag
12862
4.1.15 20:19

@verusak.berusak Tady nejde o cenu odnesené věci, nota bene, když je zakladatelky, ale o neoprávněném vniknutí do cizího bytu a pohybu v něm bez vědomí majitele.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
3681
4.1.15 20:19
@verusak.berusak píše:
@Gorlami znamená, podstatou TČ loupeže je použití násilí za účelem překonání překážky.Pokud jde o 4 tis. Kč, tak by to tuplem žádnej TČ nebyl. Fakt, jsem právník.

A co kdyz mi nekdo ukradne klic, okopiruje si ho, vrati mi ho a tu kopii pak pouzije k tomu, aby se dostal ke mne do bytu? To neni vloupani?

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
10569
4.1.15 20:21

@mag to jo, ale ostatní psali, že by to byla loupež nebo krádež, tak píšu, že není, protože má klíč a protože to je její. Psala jsem už výše, že max. porušení domovní svobody, ale tak neumím si představit, že by to naplnilo takovou společenskou nebezpečnost, že by to soud posoudil jako TČ (samozřejmě neznám všechny okolnosti, ale neumím si to představit). Takže přestupek.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
mag
12862
4.1.15 20:22

@Gorlami Je a navíc u vloupání se výše škody vůbec nesleduje. resp. sleduje, ale TČ je to i když nic nevezme. Je to vloupání lstí.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
1603
4.1.15 20:24

No kdysi bejvalej vyhodil svou matku z bytu a ona si přivedla policii, že tam má svůj nábytek a policajtům by bejvala stačila fotka toho nábytku…tak třeba by ti stačila krabice…

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
mag
12862
4.1.15 20:24

@verusak.berusak Já myslím, že zákon o přestupcích takový přestupek nezná. Ale jist si nejsem.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
10569
4.1.15 20:25

@Gorlami Je, protože použil lsti.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
10569
4.1.15 20:27

@mag jakej konkrétní přestupek by to byl, to se mi taky nechce hledat, ale něco podobného v PZ určitě bude…

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
3681
4.1.15 20:29
@verusak.berusak píše: