Dálkové studium v těhotenství a při mateřské dovolené

28.2.20 22:20

Dálkové studium v těhotenství a při mateřské dovolené

Dobrý den, potřebovala bych poradit nebo vás požádat o zkušenosti s touto situací.
V létě se s partnerem budeme brát a pak bychom chtěli mimčo. Jenže je tu problém, že prvním rokem studuji VŠ (konkrétně Vspp). Ale jsem na denim studiu.
Potřebovala bych poradit když bych nemohla kvůli porodu dodělat semestr, zda je lepší přerušit a pak přejít na dálkové, nebo například v půlce semestru přestoupit na dálkové - vůbec nevím jak to případně řešit. Zda není případně nutné se hlásit na pracák nebo tak.
Za každou radu a zkušenost budu ráda. Děkuji moc :)

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
Napsat příspěvek

Reakce:

234
28.2.20 23:36

Otázka je jestli ti přestup v probíhajícím semestru dovolí a jestli vůbec jde z denního přestoupit na dálkové. Nejlepší bude, když se zeptas přímo na studijním ve škole. Když studium přerušis, prestavas být studentem. Takže buď UP nebo rovnou RD.

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
3240
29.2.20 05:31

@roba18 RD tezko. Nic o zamestnani nepise.

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
29.2.20 06:04

Pokud nejsi zamestnana na materske ani rodicovske dovolene nebudes. Pokud ukoncis studium, musis nejak resit zdravotni pojisteni-samoplatce, nebo pracovni urad

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
1815
29.2.20 15:17

Všechno záleží na domluvě ve škole, takže tam začni. Při mně si mamka dodělávala peďák UK v Praze, ale spíš mně napadá, zda není lepší počkat se zakládáním rodiny až po škole.

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
Hoj
11
29.2.20 20:11