Daňové úlevy na studující dítě

• Fotoalbum (0)
  • Sledovat e-mailem
  • Přidat k oblíbeným
  • Zapnout podpisy
  • Hledání v tématu
172
2.3.15 09:58

Danove ulevy na studujici dite

Maminky nemate nekdo zkusenost…pritel ma syna na soukrome skole ma ho ve sve peci, danovy bonus na nej pobyra. Ted podaval rocni dane a volali mu z FU, ze na syna uplatnovat nema…jak to???Je studujici a neni vydelacne cinny…dekuji :)

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
72725
2.3.15 10:00

@cmudlik kolik je synovi a má ho svěřeného soudně?

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
1268
2.3.15 10:06

@cmudlik A dodal potvrzení ze školy? Je to pod MŠMT?

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
9166
2.3.15 10:32

Já musela dodat potvrzení o rozvodu, kdy byla dcera svěřena do mé péče a potvrzení o studiu

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
172
2.3.15 10:59

Je mu 19 a ma ho ve sve peci 2 roky…mesicne si ho odecita, ale ted za rok pry nema narok..ted tam jel, tak uvidime :)

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
8503
2.3.15 11:17

Jakou měl v roce 2014 hrubou mzdu?

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
9166
2.3.15 11:47

No bud si ho bude odečítat měsíčně nebo jednou za rok, ne? Já to dělám jednou za rok

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
8503
2.3.15 11:52

@pannda i když si odečítá dítě měsíčně ve výplatě, po skončení roku se celý rok přepočítává znovu. se všemi příjmy i odpočty, včetně dětí. Akorát pokud by byl zaměstnaný např. jen po část roku a za celý rok nedosáhl 51000,– nebo byl kromě zaměstnání i OSVČ, uplatňoval výdaje % a základ daně z podnikání by byl vyšší než základ daně ze zaměstnání, pak sice z hlediska měsíčního nárok na bonusy má, ale z hlediska ročního ne.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
9166
2.3.15 12:24
@Hanula1212 píše: