Délka špinění při nidaci

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu

Veronisa
Nováček 3 příspěvky 28.08.18 20:39
Špinění při nidaci

Ahoj holky, můžete mi poradit? S přítelem se 2. měsíc snažíme o miminko. Milovali jsme se 9.-12. den menstruačního cyklu. 15.den cyklu se u mě objevil růžovo-hnědý výtok, dnes již 5.den, jakoby s kousky hlenu? sliznice? Nikdy dříve jsem takové příznaky neměla. Bolesti ani teplotu nemám. Máte někdo podobné zkušenosti? Gravitest je negativní, ale je ještě brzy na testování. Děkuji za všechny zkušenosti :) :*

Reakce:

Uživatel je onlineadmin
Extra třída :D 11123 příspěvků 31.08.18 19:08

Dobrý den,

zkuste svůj dotaz vložit do poradny gynekologa, odborník vám poradí nejlépe :)

Pěkný večer :kytka:
adminka Lucka

Veronisa
Nováček 3 příspěvky 31.08.18 19:28

Děkuji za radu :) jsem tu úplný nováček, takže ještě nevím, jak to tu chodí :oops:

Váš příspěvek
Reklama

Poslední články

Rebečina křídla: Příběh Rebeky, která trpí nemocí motýlích křídel

O nemoci motýlích křídel v poslední době slýcháme stále častěji. V čem... číst dále >

Jak bojovat proti vzniku potravinové alergie u dětí – pomůže hypoalergenní mléko?

Stále častěji se setkáváme s nešvarem zvaným alergie u dětí. Riziko jejího... číst dále >

Články z Expres.cz

Největší pocta Velké válce: Režisér Pána prstenů 4 roky upravoval 100 let staré záběry

„Dechberoucí... Materiál, který nemá obdoby a měl by být okamžitě zařazen do... číst dále >

Češky se potí na Fed Cupu... A Slovenky? Takhle se vystavuje jejich hvězda Cibulková!

Ve světě tenisu je nyní tématem číslo jedna Fed Cup. Češky na něm zdolaly... číst dále >

Články z Ona Dnes

OBRAZEM: Morbidně obézní žena usiluje o to, aby byla nejtěžší na světě

Šestadvacetiletá žena z ostrova Faial v Atlantském oceánu, která si říká... číst dále >

Život Livie Klausové ovlivnil pobyt v dětském domově i smrt otce