Ztráta zaměstnání, krize na pracovním trhu, doba je zlá

Anonymní
17.2.14 20:32

Doba je pořád horší a horší..?

Ahoj všem..

ja nevím jesti mám jenom depku, nebo co.. taky se Vám zdá, že je doba pořád a pořád horší..? zdá se mi, že jsou teď lidi víc a víc vystresovani.. do práce jsem chodila, pracovala jsem jako účetní.. bylo to celkem vpohodě.. ale firma zkrachovala.. tak nevím kam půjdu.. teď co posloucham kamaradky účetní.. tak horor v každé práci nátlak.. navíc jsem z města kde je 90% horníků.. co bude až se ty šachty zavřou?? a to má být během 7let.. to tady bude uplne getho.. :( jsem na mateřské manžel pracuje.. ale nejsem schopni pořádně nic ušetřit.. :( dívám se na práce.. ale pokud chci být aspon trošku s dcerou tak prostě nic nenalézám.. :( a taky se mi zdá, že mají všichni kolem mě špatnou naladu.. ja jsem zatim v klidu, protože jsem doma s dcerou..

• Citovat
  • Upravit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
2144
17.2.14 20:42

Je to horší a horší. Já když jsem začínala v práci, tak jsem se tam vyloženě těšila, ale pak dali na zeď tabuli, kde nám běžel čas za jak dlouho to máme udělat, pak zkracovali časy a nedalo se to stíhat a začala buzerace. Naštěstí se mi pak povedlo otěhotnět, takže jsem včas utekla. Ale je to tam teď katastrofa, už bych se tam nevrátila

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
11700
17.2.14 20:43

Nevím jestli i celkově doba, ale hlavně lidé a od toho se to asi odvíjí… Bude už jenom hůř, se sháněním práce, se stavem přírody, s morálkou lidí, se vším. Ženeme se do záhuby. :cert:

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
24379
17.2.14 20:44

Nemáš to teď lehký :hug:,ale hlavu vzhůru, úsměv na rtech. Máš zdravou dcerku, pracujícího muže, bydlení, co jíst :palec:.Napadá mě, proč se nepřestěhujete, co tvůj muž dělá za práci?

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
1039
17.2.14 20:46

Máš pravdu a nejhorší je, že bude hůř :( :roll:

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
cher