Duben 2008

Napsat příspěvek
Velikost písma:
7374
7.1.09 23:38

Ahoj !

uz jsem docela KO. Jeste jsem ted psala neco k bakalarce a ode dneska uz jsem zase studujici (zazadala jsem o ukonceni preruseni), tak ted uz tu skolu budu asi fakt muset dodelat :roll: :lol:

Jo Terko, tys ptala co pisu, ze? Pisu genderovou analyzu zenskych casopisu a soustredim se konkretne na prezentaci zeny v intimnich vztazich…jeste sama nevim, co z toho vyleze :lol:
A preju pevne nervy do uceni, je to docela narocne s ditetem, ze? :roll: Al my jsme holky sikovny a dame to :wink:

tak zatim pa, dobrou…

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
1808
7.1.09 23:41

Ahojky,
holky vy jste zlaté, děkuji za pochvaly! :oops:
Jinak vyučená jsem ekonomka a všechny ty moje blbinky jsou dílem mateřské, to aby jste viděly, jak člověk zblbne za tři roky - dřívávějc jsem sotva upekla bábovku! Jo ale přijdou první narozeniny vašeho milovaného drobečka a uvidíte, jak se div nepřetrhnete! :lol: :lol:
A marcipán i figurky z něj je taky domácí výroba, páč kupovaný je šíleně drahý! (pokud jde o nějaký větší monument, tak si nejdřív upeču kostru z piškotu a pak to jen potahuju, aby nebyla tak velká spotřeba)
Každopádně po posledním zážitku jsem se zařekla, že s tím končím! :-) Jenže ona mě ta moje banda stejně zas ukecá! :lol:

Jo a v úterý se mě doktor ptal co už všechno Tom umí a jak jako reaguje, tak jsem trochu nechápala a říkám: „no když na něj zavolám, tak se otočí“ :lol: Doktor měl na mysli údajné paci paci, jak jsi veliký apod., tak to mi teda ještě neprovozujeme, ačkoliv, jak mu chytnu ruce a začnu odříkavat paci paci, tak Tomáš dostane záchvat smíchu, ale že by sám plácal, to ne. Jak jste to děti naučili? jen jste ukazovali, nebo je vedli za ručičky? já mám pocit, že ať budu dělat sebevětší opičárnu, tak se Tomíno bude řehtat a řehtat, ale sám ze sebe kašpárka neudělá. Jemu je směšný totiž všechno!

Jé už jsem tu zas vytvrdla do půlnoci, chjo to zas bude krutý budíček! Tak pápá

• načítám...
  • Citovat