Hledam kamaradku Praha 9

• Otevřená skupina

Chybí ti kamarádka a nemáš si s kým popovídat?

Otevřená skupina (volný vstup pro všechny návštěvníky)
Otevřené přispívání (kdokoliv může příspívat do skupiny)

2.4.12 17:34

Hledam kamaradku Praha 9

Hledam fajn kamosku s prckem na prochazky,nakupy,
jsem z Prahy 9,mam 2leteho syna.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
1537
7.4.12 15:11

Alča

Já jsem taky z Prahy 9 - Černý Most. Mám 15 měsíčního synka a 3-týdenní holčičku.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
141
23.4.12 19:14

Ahoj holky, jsem také z Prahy 9 Hloubětína. Mám pětiletou a čtyčměsíční dcerku. Na Miminu jsem nováček. Dostala jsem se na tyto stránky náhodou, když jsem hledala nějaké rady :-) Za těch pět let jsem spoustu věcí zapomněla a zajímaly mě názory a zkušenosti jiných maminek. Je to fajn vědět, že ve spoustě věcech prostě nejsem sama :lol:

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
69
17.5.12 20:45

Ahojky holky já jsem z Černého Mostu mám 3,5 letou holčičku a 2 letého kluka.Jsem tady taky nováček a moc ráda bych našla kámošku na poklábosení a děti by se taky vyblbli s kámošema :)

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
141
18.5.12 22:16

Ahoj,zdravim te. Jsem rada,ze se nasel nekdo z devitky. Porad nic az vcera. Udelalo mi to radost. Co te privedlo na tyto stranky?

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
69
19.5.12 12:27

heda18

No na tuto stránku mě přivedla samota tak jsem tu koukala a moc ráda bych našla kámošku jelikož mě nebaví pořád chodit ven s dětmi sama a kámošky jestli se jim tak dá říkat tak ty věčně člověk musí nahánět a to je pořád proč nemůžou a mě už to nebaví.Hledám kamarádku co se s ní sejdu a ne si jin psát a pak to utichne

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
141
22.5.12 10:49