Inspirativní člověk

246
21.5.21 22:50

Inspirativní člověk

Ahoj holky, mám asi takový zvláštní dotaz. Studuji vysokou školu, kde máme jednu starší profesorku, která mi přijde jako strašně inspirativní člověk. Moc si s ní lidsky rozumím a mrzí mě, že ji v podstatě znám jen z hodin, ráda bych, aby v mém životě měla určité místo, nebo prostě nevím, jak to zformulovat. Stalo se mi to už mockrát a nikdy jsem nenašla odvahu to tomu druhému člověku říct a vždycky mě pak mrzí, že ten člověk vlastně jen tak v mém životě proběhl, a že pak ani neví, jak moc z něj vyzařuje taková ta správná energie a inspirace. A říkám si, že bych nerada, aby to tak dopadlo i s touto profesorkou… Ona nám třeba v hodinách vypráví, co jí baví, že ráda chodí na procházky po Praze, zajímá jí historie atd. A já si tak moc umím představit, že bych šla s ní, nemyslím samozřejmě, že bychom byly nějaké nejlepší kámošky nebo tak, to nejsem blázen a nechci se jí vtírat do života :D, ale prostě ta představa, že jsem s tím moudrým člověkem a co všechno by mi mohl ještě předat do života je úplně úžasná.
Koukám, že tu začínám tvořit pěkně sentimentální sloh, tak půjdu k jádru pudla. Myslíte, že by působilo hodně vlezle jí to říct? Jak byste reagovaly vy, kdyby vám tohle někdo řekl? Myslely byste si, že je blázen, nebo by vás to potěšilo? Samozřejmě bych ji to řekla až po všech zkouškách, aby to nevypadalo, že jen podlézám a o podlézání to opravdu není, obecně s předmětem, který učí problémy nemám… A co vy, potkaly jste taky takhle někoho, u koho jste měly podobné pocity? :) Na jednu stranu jsem za to moc ráda, na druhou stranu mě trápí, že prostě jednou ten člověk zmizí ze života… Ale tak to asi je :nevim:

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
24466
21.5.21 23:20