Jak motivujete zákazníky, aby vám dali hodnocení?

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu
 
jakanas
Kelišová 6263 příspěvků 118 inzerátů 08.04.18 13:47
Jak motivujete zákazníky aby vám dali hodnocení?

Máme nový eshop na heurece, za měsíc se přišlo asi 200 objednávek a ani jedno hodnocení od zákazníka.
Docela mě to trápí, protože jakmile bude někdo nespokojený, bude to jediné hodnocení a jediné negativní. Dnes už na heurece můžou dávat hodnocení pouze registrovaní zákazníci a tak se na to většina lidí vykašle.
Mám teda pocit že od té doby co to mají poláci to šlo úplně do kytek, stejně jako aukro.
Už mám i akční nabídky na inzerci, kde podmínkou nákupu je poslání hodnocení, a stejně to nikdo nedělá :think:
Jak jste to vyřešili u svých obchodů? Dodáváme i jednomu hodně velkému eshopu a ti nedávno přišli o ověřeno zákazníky. Spokojený člověk hodnocení nedá, nespokojený ho ovšem dá stoprocentně. Ten systém je úplně na pytel.

Stránka:  1 2 3 Další »

Reklama

Reakce:
 
Paola21
Závislačka 3220 příspěvků 08.04.18 13:55

Co je motivovat tak, že by jim pak chodil e-mail, že když dají recenzi, že získají na další nákup nějakou slevu nebo nějaký dáreček? To na lidi funguje.

 
j.a.n.i1
Hvězda diskuse 61018 příspěvků 3 inzeráty 08.04.18 13:58
@Paola21 píše:
Co je motivovat tak, že by jim pak chodil e-mail, že když dají recenzi, že získají na další nákup nějakou slevu nebo nějaký dáreček? To na lidi funguje.

Souhlas… případně na mě by asi zafungovalo i kdyby mi prosba o ohodnocení s podobným vysvětlením jako si @jakanas napsal tady přišla v mailu s potvrzením mé objednávky.

 
ivabozi
Zasloužilá kecalka 785 příspěvků 08.04.18 14:06

Zkuste třeba někomu zavolat a zeptat se ho, jak byl spokojený. Při té příležitosti bych zmínila možnost recenze a hned souběžně s tím hovorem bych poslala mailem odkaz na recenzi. :)

 
Máca-Míša
Kecalka 221 příspěvků 08.04.18 14:07

Ja napíšu ted vlastni zkušenost s hodnocenim. Objednala jsem si pres eshop skříň a zaplatila dopředu. Ja blbec se až pak podivala na hodnoceni obchodu na heurece. Chtělo se mi brečet z těch recenzi, skoro sama negativa. Brouzdala jsem po netu a našla na obchod negativa i na jinych strankach, ale přišlo mi, ze jsou ty příběhy na vsech recenzích stejny, prostě ty poškozený lidi to davali vsude, kam se dalo. Což chapu, chteli varovat ostatni. Ale kamarad mi řekl, že pokud je nekdo nespokojen, samozrejme je naštvaný a chce to vyjadrit na hodnoceni. Ale pokud je nekdo spokojeny, už o nic nejde, nemá potrebu to nekam spát. Takze kladně hodnoti pomalu jen 1% zákazníků. A je to pravda. S tim souhlasim. Ted k my skříni, je super, krásná, vse pasovalo. Jako bych to snad kupovala odjinud, vubec to na ty recenze nesedí. Samozrejme ráda obchod pochvalim a recenzi dám.
Jen jedna rada, spousta obchodu ma u zboží psáno skladem a pri tom je to skladem v externim skladu, takže stejne zákazník čeká treba 3 tydny na dodání. A tohle lidi nevi, takze davaji negativni recenze kvuli tomu, ze píšou skladem, pritom to dostanou až treba za pár týdnů. Je to zbytečný, psala bych to ke zboží rovnou a pak se nebude nikdo divit.

 
Kobliha51
Neúnavná pisatelka 15400 příspěvků 08.04.18 14:09
@jakanas píše:
Máme nový eshop na heurece, za měsíc se přišlo asi 200 objednávek a ani jedno hodnocení od zákazníka.
Docela mě to trápí, protože jakmile bude někdo nespokojený, bude to jediné hodnocení a jediné negativní. Dnes už na heurece můžou dávat hodnocení pouze registrovaní zákazníci a tak se na to většina lidí vykašle.
Mám teda pocit že od té doby co to mají poláci to šlo úplně do kytek, stejně jako aukro.
Už mám i akční nabídky na inzerci, kde podmínkou nákupu je poslání hodnocení, a stejně to nikdo nedělá :think:
Jak jste to vyřešili u svých obchodů? Dodáváme i jednomu hodně velkému eshopu a ti nedávno přišli o ověřeno zákazníky. Spokojený člověk hodnocení nedá, nespokojený ho ovšem dá stoprocentně. Ten systém je úplně na pytel.

Myslím že Invia to dělá tak, že klientovi zavolá a zeptá se ho na pár otázek ohledně uskutečněné dovolené a pak to sama dá jako hodnocení. Je tam jen křestní jméno, termín dovolené a je to. Našla jsem se tam a bylo to přesně tak, jak jsem jim to řekla do telefonu.

 
Annci
Zasloužilá kecalka 717 příspěvků 1 inzerát 08.04.18 14:10

Stejně budete muset kvůli GDPR ty lidi informovat, že dáváte jejich údaje zpět Heuréce kvůli hodnocení, tak to napište nějak vtipně, to si lidi budou pamatovat a je šance, že vám někdo hodnocení vyplní.

 
jakanas
Kelišová 6263 příspěvků 118 inzerátů 08.04.18 14:13
@Paola21 píše:
Co je motivovat tak, že by jim pak chodil e-mail, že když dají recenzi, že získají na další nákup nějakou slevu nebo nějaký dáreček? To na lidi funguje.

už jsem o tom přemýšlel, ale než cpát lidem nějakou kravinu co třeba ani nevyužijí, to jim raději nabídnu super cenu.
Po objednávce píšeme že budeme rádi za recenzi, týden po doručení přijde další prosba o recenzi. A zatím nula.
Na další slevy, poštovné zdarma atd už prostě není prostor. Jedná se o slevová server s dětským zbožím.

 
jakanas
Kelišová 6263 příspěvků 118 inzerátů 08.04.18 14:14
@Kobliha51 píše:
Myslím že Invia to dělá tak, že klientovi zavolá a zeptá se ho na pár otázek ohledně uskutečněné dovolené a pak to sama dá jako hodnocení. Je tam jen křestní jméno, termín dovolené a je to. Našla jsem se tam a bylo to přesně tak, jak jsem jim to řekla do telefonu.

jo to je zajímavé řešení, ale na heurece to takto nejde.

 
jakanas
Kelišová 6263 příspěvků 118 inzerátů 08.04.18 14:17
@ivabozi píše:
Zkuste třeba někomu zavolat a zeptat se ho, jak byl spokojený. Při té příležitosti bych zmínila možnost recenze a hned souběžně s tím hovorem bych poslala mailem odkaz na recenzi. :)

No to znamená volat deseti lidem denně a otravovat je. Dost lidem vadí když je obchod do něčeho příliš tlačí a můžou dát z trucu negativ.

 
Šmoulice
Kelišová 6402 příspěvků 08.04.18 14:19
@Paola21 píše:
Co je motivovat tak, že by jim pak chodil e-mail, že když dají recenzi, že získají na další nákup nějakou slevu nebo nějaký dáreček? To na lidi funguje.

Na mě teda nefunguje ani to. Prostě hodnocení nepřidávám. A že těch žádostí do mailů chodí :roll:

 
jakanas
Kelišová 6263 příspěvků 118 inzerátů 08.04.18 14:19

Zrovna ten slevový server využíváme na zbavení se skladového zboží. Takže se tam zobrazují pouze věci co máme fyzicky skladem a v ten den se odesílají. Dokonce jako jediná varianta je tam dobírka, aby se dalo expedovat vše ihned.

 
jakanas
Kelišová 6263 příspěvků 118 inzerátů 08.04.18 14:19
@Šmoulice píše:
Na mě teda nefunguje ani to. Prostě hodnocení nepřidávám. A že těch žádostí do mailů chodí :roll:

Ale recenze při výběru používáš, že?
jestli nebude nakonec snažší si najmout nějakého brigádníka co mi to nafixluje :nevim:

 
ivabozi
Zasloužilá kecalka 785 příspěvků 08.04.18 14:21

@jakanas záleží, jak to pojmeš. Může to vyznít jako otravování, ale může to vyznít i jako zájem o to, jak jsou spokojeni s produktem, jak se mají a celkově jim třeba zlepšíš den. :) je to jen o stylu komunikace. Osobně bych nevolala deseti lidem denně - vybrala bych si ty, kteří mi třeba napsali nějaký dotaz, chtěli něco speciálního s objednávkou udělat, lajkly mi fotku na FB, okomentovali. Vše je o lidech, o skutečném zájmu o ně, ochotě jim pomoci a myslet to tak.

 
Šmoulice
Kelišová 6402 příspěvků 08.04.18 14:26
@jakanas píše:
Ale recenze při výběru používáš, že?
jestli nebude nakonec snažší si najmout nějakého brigádníka co mi to nafixluje :nevim:

Jak kdy a jak u čeho ;)

Ale těch otravných mailů na recenze chodí tolik ( a opakovaně), že už prostě nepřidávám nikam a rovnou maily mažu.
Dala bych negativní jen v případě nějakého velkého pochybení. Prkotiny neřeším ;)

Stránka:  1 2 3 Další »

Reklama

 Váš příspěvek

Reklama

Poslední články

Dětské hrnečky pro 1 000 maminek. Získejte ten svůj!

Máme pro vás unikátní akci. Philips Avent rozdává maminkám na eMiminu 1 000... číst dále >

Poradna: Život v manželově domě je peklo

Vy podáte dotaz, my vám na e-mail pošleme odpověď s praktickými tipy. Rady... číst dále >

Články z Expres.cz

Velká očekávaní ohledně filmu Dukla 61: Něco tak dobrého ČT neudělala!

Je 7. července 1961 a v havířovském dole začne hořet. Nejdřív je cítit pach... číst dále >

Příběh Čerešňákové a Ditmara: Chtěla být jako Maláčová, ale chyběl jí Bakala

Za dva roky v čele České Miss se jim podařilo něco, co se zdálo být nemožné.... číst dále >

Články z Ona Dnes

Vychytávky ekožen: veganské kondomy, kartáček z větve i pratelný tampon

Napadlo vás někdy, jak obyčejné hygienické potřeby zatěžují planetu? A přitom... číst dále >

Nový vynález podle NASA. Kalhotky, které nemusíte týden prát

Spodní prádlo se má denně měnit. Dánští designéři však vymysleli oděvní... číst dále >


Reklama