Jak to s námi je?

4.4.12 10:51

Jak to s námi je?

Zdravím,
s manželem máme poslední měsíc tak trošku problém a já už nevím, jak z toho ven. Změnil práci.Pracuje jako skladník, což chápu že tahat se celý den s pytlema je naročny, ale máme spolu 9.měs. syna a když přijde domů, moc se mu nevěnuje, pořád tvrdí jak je unavený.To všecko bych i pochopila, ale nechce semnou mít sex, když se ho zeptám co třeba dnes…odpoví mi No tak jo takovým tónem, že už mi přeje chuť. Když se snažím být aktivní a v noci třeba jen na něj sáhnu, hned se otočí a spí dál. O víkendu jsme měli sice trošku dusno, přestal před rokem kouřit a teď kouří zas(prý v práci kouří všichni). Tak mě to mrzelo, řekla jsem mu, že mě zklamal a že doufám, že se polepší a cigarety nebude kouřit.Tak mě slíbil,že jo. Místo aby mě on udobřoval, nic se neděje. Když ho obejmu on to neopětuje,spát semnou nechce, když se ho zeptám máš mě rád? Odpoví, Miluju tě proc se ptáš? Copak se láska nevyjadřuje? Dřív mi to řiklal po milování např. dnes už nic.Pokud se nezeptám, tak neřekne. Domů se vrací, nají se a spí :-( už mě i napadlo jestli v tom není někdo třetí.Sice říká, že si na tu práci musí zvyknout, ale já třeba v práci fyzicky taky makala a 12 hod. a nikdy jsem nebyla mrzutá jak on. Skoro nemluví, jen k¨jak se mu to hodí. Podotýkám jsme spolu 2,5 roku. Manžel 33, já 26. Co je špatně?? Dělám něco blbě já? Uklizeno, navařeno, vyžehleno všecko je.?

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
Anonymní
4.4.12 10:58

Hodně spolu mluvit je základ. V klidu si sedněte večer u dobré večeře a vínečka a vzájemně spolu prohovořte,co Vás trápí. Určitě se dozvíš, co trápí jeho. Přijde mi,že je to u Vás právě o té špatné komunikaci :kytka:

• Citovat
  • Upravit
Anonymní
4.4.12 11:01