Jaké dorty objednáváte?

Fotoalbum tématu (30) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu

jizvíková
Extra třída :D 12623 příspěvků 15.08.11 18:57
Jaké dorty objednáváte?

Ahoj všem,
jsem amatérská dortařka, baví mě vytvářet dortíky, je to moje hobby, relax od řvounů, docela mě zajímá, jaké dorty si objednáváte, jak vybíráte? přemýšlela jsem, jaký bych si objednala já, po zkušenostech z některých cukráren bych se opravdu přesvědčila, že krém je máslový (jinak se to nedá jíst), že nebude extra sladký, nechtěla bych takový ten celý oblemcaný krémem. Co vy jaké dorty máte rády?

Stránka:  1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 14 Další »
Reakce:

Ferum
Zasloužilá kecalka 594 příspěvků 15.08.11 18:58

Já mám ráda pařížskou šlehačku. :oops:
Takže kupujeme Harlekýn.

valkil 
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 15.08.11 19:00

punčák, punčák, punčák :)
(Ale ten není vlastně třeba objednávat)

Jindřiška7
Závislačka 3951 příspěvků 15.08.11 19:07
jizvíková píše:
Ahoj všem,
jsem amatérská dortařka, baví mě vytvářet dortíky, je to moje hobby, relax od řvounů, docela mě zajímá, jaké dorty si objednáváte, jak vybíráte? přemýšlela jsem, jaký bych si objednala já, po zkušenostech z některých cukráren bych se opravdu přesvědčila, že krém je máslový (jinak se to nedá jíst), že nebude extra sladký, nechtěla bych takový ten celý oblemcaný krémem. Co vy jaké dorty máte rády?

a děláte i svatební dorty? :-D

Uživatel je onlineMUFICE
Hvězda diskuse 48636 příspěvků 15.08.11 19:07

dorty moc nemusím, ale nejradši mám medovník :palec: pak ovocné želé dorty a cheese cake

Příspěvek upraven 15.08.11 v 19:08

Billi
Nadpozemská drbna 25880 příspěvků 15.08.11 19:08

My s máslovým krémem moc nemusíme, spíš volíme ovocné nebo medovník a navrch marcipán.
Ale většinou pečeme piškot navrch s pudinkem, ovocem a želatinou.

donaga 
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 15.08.11 19:08