Jakou půjčku?

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu

Anonymní 
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 19.03.18 11:29
Jakou půjčku?

Ahoj,
Sháním půjčku ve výši 20-30 tisíc. Jsem studentka a pobírám příspěvek na úhradu potřeb dítěte a od července/srpna budu na rodičovské dovolené. Nevíte kde bych si mohla půjčit? Už jsem beznadějná :?
Děkuju! 8)

Stránka:  1 2 3 4 Další »

Reklama

Reakce:

radkka
Generální žvanilka 20263 příspěvků 19.03.18 11:31

Doufám, že nikde. Já měla být exekutor… :dance:

Anonymní 
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 19.03.18 11:34

@radkka Co prosím? Co máš za problém?

Aries6
Generální žvanilka 21873 příspěvků 2 inzeráty 19.03.18 11:34
@Anonymní píše:
Ahoj,
Sháním půjčku ve výši 20-30 tisíc. Jsem studentka a pobírám příspěvek na úhradu potřeb dítěte a od července/srpna budu na rodičovské dovolené. Nevíte kde bych si mohla půjčit? Už jsem beznadějná :?
Děkuju! 8)

Na co ty peníze potřebuješ? Jsi si jistá, že budeš schopná splácet?

megy.misa
Kecalka 221 příspěvků 19.03.18 11:34

Nejlépe v bance. V té co máte. Pokud vám v bance nepůjčí, nepůjčujte si nikde. To myslím opravdu jako upřímnou radu.

Anonymní 
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 19.03.18 11:35

@Aries6 Potřebuju si vybavit dětský pokoj. A ano, jsem schopná splácet 2 000 měsíčně.

Markéta80
Hvězda diskuse 38753 příspěvků 19.03.18 11:35
@Anonymní píše:
Ahoj,
Děkuju! 8)

8o a z čeho to chceš splácet? Co rodina, partner dítěte? Zoufalá budeš až nebudeš mít na splátky a dojde exekutor. Z čeho to chceš splácet a jo věřím že Tě půjčí ale kolik přeplatíš?

Doe_Jane 
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 19.03.18 11:37

Další zoufalka co si udělala dítě a nemá ani naspořeno pár tisícovek… co vám z těch dětí vyroste proboha

Anonymní 
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 19.03.18 11:37