Poradna na téma dluhy, exekuce a osobní bankroty
Zbyněk Vorel
@Anonymní píše:
Ahoj,
Sháním půjčku ve výši 20-30 tisíc. Jsem studentka a pobírám příspěvek na úhradu potřeb dítěte a od července/srpna budu na rodičovské dovolené. Nevíte kde bych si mohla půjčit? Už jsem beznadějná
Děkuju!
Na co ty peníze potřebuješ? Jsi si jistá, že budeš schopná splácet?
Nejlépe v bance. V té co máte. Pokud vám v bance nepůjčí, nepůjčujte si nikde. To myslím opravdu jako upřímnou radu.
@Aries6 Potřebuju si vybavit dětský pokoj. A ano, jsem schopná splácet 2 000 měsíčně.
@Anonymní píše:
Ahoj,
Sháním půjčku ve výši 20-30 tisíc. Jsem studentka a pobírám příspěvek na úhradu potřeb dítěte a od července/srpna budu na rodičovské dovolené. Nevíte kde bych si mohla půjčit? Už jsem beznadějná
Děkuju!
a z čeho to chceš splácet? Co rodina, partner dítěte? Zoufalá budeš až nebudeš mít na splátky a dojde exekutor. Z čeho to chceš splácet a jo věřím že Tě půjčí ale kolik přeplatíš?
Další zoufalka co si udělala dítě a nemá ani naspořeno pár tisícovek… co vám z těch dětí vyroste proboha
Lidi, ptám se jestli o nějaké půjčce víte. Ne zda jsem schopná splácet apod. Kdybych to nedokázala platit, žádnou půjčku bych si nebrala.
Tak na vybavení bych si určitě nepůjčovala. Tohle je cesta do pekel. Řekneš si „jen 2
tisíce“, ale mateřskou budeš mít 7 tisíc pro DVA LIDI. Takže bych se spíš zeptala po příbuzných a kamarádkách, co mohou postrádat, nebo bazárky a až potom v nejhorším případě to řešila takto.
@Anonymní píše:
@Aries6 Potřebuju si vybavit dětský pokoj. A ano, jsem schopná splácet 2 000 měsíčně.
A to musíš mít všechno hned? Když na to nemáš, tak pořizuj postupně. Na základkách by měli povinně učit finanční gramotnost.
@Anonymní píše:
A je nutné vybavovat dětský pokoj? Je potřeba tolik peněz? To jde o nábytek? Nemůže být bazarový? Zkus se zamyslet takhle a třeba žádnou půjčku potřebovat nebudeš.
@Anonymní píše: