Reklama

Kluk ve školce bije moji dceru

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu

libertado
Povídálka 35 příspěvků 11.12.17 13:02
Kluk ve školce bije moji dceru

Ahoj maminky, tak jsem se dnes zdravě rozčilila :cert: mám dceru 2,5 roku, chodí na dopoledne do školky. Šla jsem dnes zrovna okolo když byly děti na hřišti a najednou vidím moji dceru, jak sedí na dřevěném koníkovi, pláče a strká ji nějaký kluk..Pak ji z koníku shodí a jednu ji vrazí :( přibíhá učitelka, kluka odvádí pryč a ona tam chudinka stojí a pláče :-( nakonec šla sama k jedné učitelce a ta si ji vzala do náruče. Ve mě by se krve nedořezal..S pláčem jsem došla domů, počkala na 12 hodinu a hned jsem řekla učitelce, co jsem viděla (oni by mi to sami ani neřekli!) a bylo mi řečeno, že to o chlapečkovi ví, prý útočí i na jiné děti a bude nejlepší, když si to s jeho maminkou pořeším sama..Maminky mám na ni hned vlítnout nebo to nechat být a počkat jestli se to bude opakovat? Hrozně se bojím, že kvůli němu bude mít dcera strach chodit do školky..Prosím napište mi názor, děkuji..

Stránka:  1 2 3 4 5 6 7 Další »

Reklama

Reakce:

iiiv
Extra třída :D 10916 příspěvků 11.12.17 13:07

Já bych si to vyřídila s chlapečkem a ne s maminkou

Plavuše
Zasloužilá kecalka 802 příspěvků 11.12.17 13:07

Absolutne nechapu pristup ucitelek, vlitla bych na ne i na rodice kluka vcetne jeho samotneho.

BohunkaP
Extra třída :D 14934 příspěvků 11.12.17 13:10

No - a ta maminka s tím udělá co?

Ve školce není, konfliktům zabránit nemůže.

Rodiče chlapečka o tom samozřejmě musejí vědět, musejí se nějak účastnit řešení - nicméně v první řadě je to věc učitelek, které tu situaci musejí řešit přímo ve třídě.

Neexistuje, aby se tímto způsobem zbavovaly odpovědnosti a v podstatě ji v plném rozsahu přehodily na rodiče, kteří nemají možnost do dění ve třídě zasahovat.

Dipit
Povídálka 29 příspěvků 11.12.17 13:11